1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [Ilovebees] The Queen en The Widow

Discussie in 'Games' gestart door Dioga, 4 aug 2004.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neeh, hij zei Spartan 177

2. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en wat is het verschil

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ongeveer 60 spartans

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    De masterchief is gewoon Spartan 117.

Vinden jullie het nog wel leuk om verder te gaan met puzzelen nu Bungie duidelijk gezegd heb dat het niet 24 augustus word? Of geloven jullie dat niet?

5. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat ze zeggen JA NATUURLIJK komt ie op de 24e uit, lijkt me niet ook al lijkt. Et mij ook sterk dat ie de 24e komt maar et zou kunnen

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    daar heb je wel gelijk in rebel, maar ik heb er geen vertrouwen in dat ie de 24e uitkomt

7. rebel_INS_NL

rebel_INS_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet maar ik zie et allemaal wel :)

8. Seroth

Seroth w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien er bevestigd is dat 't geen demo word en geen vervroegde release, blijven er maar een paar dingen over. Het is óf het einde van de ARG, of er gebeurt iets speciaals tijdens de ARG, of er komt nieuwe info uit over halo2. Dat, of Frankie van bungie liegt, maar aangezien ze er erg op hameren dat dit niet het geval is, lijkt het me dus stug dat halo2(demo) op de 24'e uitkomt.

Anyhoo, back on topic:

Het verhaal over the queen die gedood werd is in feite paralel aan wat er gebeurd is met melissa, die is waarschijnlijk tijdens een aanval van de covenant in haar schip neergestord op aarde, en naar de computer van dana getransferred waardoor ze zwaar beschadigd werd (door de aanval, en de 'primitieve techniek' van ons op dit moment). The widow en the spider (de subroutines/mini A.I.'s dus) doen nu alles wat ze kunnen om hun 'Queen' weer op te lappen. Zo simpel is het. Waar jullie cortana nou weer vandaan halen...ik heb echt geen idee, maar die heeft er niks mee te maken. De eerste reclamestunt voor halo(1) waren de Cortana Letters, dus zij is al aan de beurt geweest. Ik denk niet dat zij nog haar opwachting maakt tijdens deze ARG.

Deel Deze Pagina