Bij mij staat er juist iets heel anders.... HALT - MODULE CORE HEMORRHAGE Control has been yielded to the SYSTEM PERIL DISTRIBUTED REFLEX. This medium is classified, and has a STRONG INTRUSIVE INCLINATION. PHASE 1 COMPLETE: Network throttling has eroded. PHASE 2 COMPLETE: This medium has metastasized. COUNTDOWN TO WIDE AWAKE AND PHYSICAL: 0-1:0-2:0-23:0-10:00-718 Make your decisions accordingly. Die getallen raken in de min...!??! Ik ga terug mijn bed in *gaaaap*
Volgens de klok van ilovebees zou ik nog 12647 dagen moeten wachten. De klok van de computer staat wel goed. (en de datum ook)
12647 dagen??? Erhmmm ff uitrekenen en editten ... niet uit te rekenenen moet zo nog naar school voor fuck foto en docenten killen...met andere woorden ik kan nie nadenken Iemand een makkelijke manier?
Ik vind het nog steeds vreemd dat die klok bijna bij iedereen op 00.00.00.00.00 staat en bij mij niet. Bij mij telt hij gewoon verder en raakt in de min Misschien wil dit zeggen dat ik een mail moet sturen naar MS en ben ik de uitverkorene aan wie ze het het eerste vertellen [ahum, kuch] Nog even mensen pesten: Haha, jullie moeten al naar school _0/ [sorry ]
Misschien dat hij de volledige pagina in het geheugen van z'n computer heeft staan ofzo, misschien moet hij eens refreshen, want eerst was het idd zo dat hij door in de min ging, alleen dat is nou aangepast.
had jullie dit al gelezen http://www.ilovebees.com/comatas.html, het lijkt er wel op of de site steeds meer toeganklijker wordt
Ik had het idd over ilovebees.com. Ik heb eigk nog nooit gekeken op ihatebees.com maar goed. Hij staat nu idd op 00.00 etc. na het refreshen. Nothing strange here now... Edit: @Devink....nu je het zegt, klopt dat idd. Iedereen verwachtte opeens een heel verschil wanneer de timer stopte. Dat is niet gebeurd. Misschien veranderd het geleidelijk aan?!
Marine: Damn right, I'm running away! There's two of us, alone, on foot, no weapons, and four hundred Covies on the other side of that hill. What are you going to do, tough guy--field-rig a railgun out of a rubber band and my dental fillings? Spartan (speculatively): You have fillings...?