Als je het stom gedoe vind, waarom lees je het dan en reageer je zo uitgesproken! Geef maar toe, je vind het wel spannend
ja, ik geloof nog in de kerstman ik sta (zit) te popelen ik sta als eerste bij de e-plaza om het spel te kopen
ik denk het niet, het is nu 16:45 + 13 uur en 15 min (ongeveer) dan is het hier in NL 4 uur 'snacht en in amerika 2200 uur. Dan is de dag al bijna voorbij. Ik had eigenlijk gehoopt dat het vanochtend gemetasized was, maar misschien wachten ze tot amerika uit hun werk komt. of misschien op 13:13:13:13:13 (nog 2 minuutjes) _0/ edit:
Een klein typefoutje... Wat ie vervolgens nog een keer herhaald, stel dat iedereen op het forum nou is zo gaat typen, kun je ook wel zeggen: "Je weet toch wat ie wil zeggen", maar daar wordt het forum ook niet echt overzichtelijk van...
En jij vind bovenstaande wel fatsoenlijk?? Kerel "wat ie" en "stel nou dat iedereen op het forum nou IS zo gaat typen" klopt ook niet helemaal met de Nederlandse spelling Folgens mij _0/ Dus laten we het weer over Halo hebben aub
Niet HELEMAAL nee, 't is maar net wat je liever leest: "wat is er nouw gebuurd met de teller" of mijn post... Iedere Nederlander maakt grammaticale fouten, ja ook jij ja, maar de titel van dit topic vind ik dan gewoon slecht...
Ben bang dat er weer geen nieuws komt, ben nog banger dat het alleen een arg is. Zonder enige goede aanleiding
QUARANTINE - FRAGMENTED MEMORY RESTORATION PHASE: 0 Hier staat ie: http://www.ilovebees.com/surg.!store.primary.sector.mem.dmg.0.4.html
Het is hier dan 6 uur, dus in Amerika dan 2400 uur, en geen 2200 uur. Even wat opzoeken, check dadelijk mijn edit even.
Ach verhip Ik had inderdaad niet eens gezien dat de topic titel inderdaad nergens op slaat... He man, sorry (meen ik) en topic starter: "let eens op je taal fouten man!" En nu weer verder met wachten op die teller _0/
http://www.ilovebees.com/links.html Check dit, allemaal vage coordinaten! Heb een primeur lol Me proud *edit* HOly **** de hele site is veranderd, kijk is bij about me, echt vaag spul
Primeur? was het dan al niet bekend? ik zit al een tijd op mapquest te zoeken Wat was het email van die lady ookalweer?
maar nu staat haast die hele pagina vol met coordinaten, echt alles staat doorelkaar! AAAAaaaaah, wordt gek *slikt pil* *edit* Welkom op het forum trouwens _0/
Waar stond, op welke site die email van ladybee777@hotmail.com ? Ik probeer een verband te leggen. Ik bedoel dus die site waarin ze zeggen dat hij over 3 dagen gaat metasizen en en daarna na 8 dagen verkocht gaat worden, zo ongeveer. Kan iemand mij die site geven ? OK, ik heb beet: Posted By: Bungie Employee <ladybee777@hotmail.com> Date: 7/25/04 12:08 a.m. In Response To: Re: ATTN: PROOF IT'S ABOUT HALO 2 (Boxer) Look, I probably shouldn't say this... I'll probably get fired. If you'll read the Bungie Weekly Halo 2 updates, you'll see a lot of people, including myself, are cramming to get the game done... with over 4 months to go. As a Bungie employee, I was supposed to keep this secret, and don't post this all over the net, but August 24th is indeed Halo 2's release date. In 3 days, we finish the game, in 17 days it ships, and on the 24th of August, 2004: Your wait is over. My name is hidden in the ilovebees.com text... the answer's staring you in the face... like a cat. www.ilovebees.com Hoeveelste is het morgen ? Inderdaad, de 11e. Die uitkomt van 17 dagen komt neer op de 11e. Dus morgen zal het dan denkik gaan gebeuren. Ze worden verzonden, dus de 24e mag je voor de E-Plaza gaan staan, en lekker wachten tot ie open is (denk/hoop ik)
Zeg mensen, zullen we het weer centraal maken en verder gaan in de thread die hier specifiek over gaat...?