Ik wou net zeggen, Tokyo highway racer op de dreamcast was echt de bom!! NFS vind ik een commercieel kut spel. Maarja, smaken verschillen zeg ik maar altijd.
Als deze hetzelfde word als TXR TXR0 en Shutokou battle ( oftewel genki kwaliteit) ga ik in deze game HEEEL VEEEL uurtjes steken
Ik vind deze titel grafisch een beetje tegenvallen. Nu vindt ik zowieso racers die zich 's nachts afspelen grafisch gezien nooit zo geweldig. (valt een hoop detail weg).
Iemand al een releasedate ? Gamespot geeft 6 october aan voor EU release maar daar geloof ik ( helaas ) niet in....
Ja 6 oktober zou hij officieel uit moeten komen. Hopelijk klopt het. Weet iemand ook waar hij goedkoop te krijgen is straks?
nee dat niet , maar 6 OKTOBER 6 OKTOBER !!!!! WIEHOE! ik hoop zo erg dat het gewoon de gameplay van TXR is, en dat UBI het niet verkloot heeft, De game had in Japans nl een andere publisher zowiezo, maar hoe het zit met het devteam. nja we zien het vanzelf klopt oviregens wel dat dit meer arcade is ja, desalniettemin ERG verslavende gameplay
zal wel aan mij liggen maar zelf me meisie die nooit speeld vind het er TE goedkoop uitzien, dus snap niet waar iedereen op zit te wachten, dit komt nog niet eens in de buurt van NFSU2 meer een JUICED of MNC3 dub
Je kent TXR niet rob, dat is het probleem net als mensen die PES niet kennen en die vinde et er ook niet uitzien, voor mij is deze game gewoon nostalgie, die neons etc intereseeren me ook geen donder, ik wil TXR Duels btw: mn locale gameshop zei vandaag 13 okt. ipv 5..... fingers crossed dattie op de 5e komt
veel succes met je close minded vision... weetje wel hoet het race systeem hierby wertk ? ga uit van niet... dat maakt deze game ook leuk
?? Je hebt hem al gespeeld dus? vertel kerel.. waarom moeten we ons geld hier niet aan "verspillen"? Want zover ik weet bepalen mensen meestal zelf wel of ze hun geld aan een game willen uitbesteden of niet, ik denk niet dat daar iemand van buitenaf die de game niet eens heeft gespeeld daar iets over hoeft te zeggen, nietwaar? Als deze game maar zo goed in elkaar zit als de vorige shutukou battle spellen, dan ben ik wel tevreden.. gameplay kon altijd wel beter, maar het was altijd gaaf om over de snelwegen van tokyo te sprinten met je eigen bak... jammer dat er nu wel zo'n hoog pimp my ride gehalte aan vast zit, en dat er een flink aantal autos minder in zitten dan in de vorige delen, maar goed.. we zien wel, lijkt mij een gave game!
ik hoop ook dat er weer wanderers in zitten, was je zolang mee bezig altijd... hoop dat er tijdens x06 een demotje komt
Junneh, laat die vent met rust. wij gaan gewoon genieten van deze game. kan niet meer wachten tot ie komt. release datum staat op 10 oktober. dat heb ik gewoon van XBW. maar dit wijkt volgens mij toch uit. zodra ik meer informatie weet dan laat ik jullie wel weten.
Lijkt me op zich beter dan NFS:Carbon. Maar 1 minpunt vind ik dan toch wel de in-car-view. Ziet er niet echt best uit dat dashboard. Maja misschien in de uiteindelijke versie wel Zou dit spel niet goedkoper in de winkels komen te liggen trouwens?
Nee het spel is gewoon full price. Jammer trouwens dat de trailer op marketplace zo kort is, ik zou echt graag een demo spelen.
Ja joh... lachen geblazen. Sen, ik denk dat ze zo kort voor de release datum geen demo zullen vrijgeven van deze game... zag net wat beelden op gammo, en het zag er wel goed uit hoor, alleen leek er weinig kleur in de beelden van gammo te zitten tijdens de gameplay stukken.. zal wel een soort filter zijn geweest, want andere beelden op het internet zager er kleurrijker uit.