1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Import Tuner Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Birdhouse, 15 sep 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad wat je zegt gewoon een kwestie van smaak.
    Ik speel heel veel racegames maar dit is echt een heel slechte game in mijn ogen.
    Saai ziet er niet uit en je valt er gewoon bij in slaap.

2. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    game is gewoon goed. begin vond ik ook klote omdat ie klote rijd. maar na aanal aanpassing ging ie goed. nu heb ik een Skyline. rijd lekker hoor.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is niet voor de mainstream racers denk ik... er is echt grote groep mensen die deze game al jaren volgen (dit spel kwam al rond 1992 uit op de NES of SNES).

Heel simpel, Genki is een klein bedrijf dat niet het vermogen en mankracht heeft als een EA blackbox (Need For Speed series sinds underground), maar ik vindt dit spel echt veel en veel beter dan de underground series of carbon.. het ziet er niet meteen beter uit nee, maar de sfeer in de game is geweldig, alles ziet er mooi uit, en ziet er zeker NIET uit zoals de laatste PS2 titel... ik zou zeggen gooi gerust de laatste PS2 shutoku battle/tokyo xtreme racer titel maar eens in je PS2 en doe de vergelijking.. veel betere lichteffecten, reflecties, cockpit camera, omgeving ziet er geweldig mooi uit, vooral rainbow bridge en de omgeving daaromheen, auto's zijn veel mooier, etc, etc, etc.

kom op, ik heb die gamekings aflevering ook gezien, en het is meer vulling zo'n review... ze noemen even dat er 18 auto's zijn, maar vergeten dat er nog een boel zijn te unlocken, dat er steeds meer tracks bijkomen, dat er 400 rivals zijn, en dat het wel degelijk next gen is (ik denk dat die kale wat minder moet blowen, want dat ging echt nergens over).

Helaas heeft Genki dus niet de mankracht om deze game helemaal 100% naar de mensen toe te brengen.. alle trailers en filmpjes plus plaatjes doen deze game niet goed.. het ziet en speelt echt veel beter op je eigen TV... jammer dat ze het niet goed kunnen overbrengen naar eventuele nieuwe fans van de series.. want als je even verder speelt dan een uurtje, zul je zien dat de game diepgang heeft, tunen, time trials, 400 tegenstanders, wanderers, bosses, parkeer plekken, sommige rivals zijn alleen op bepaalde gebieden op bepaalde tijden te vinden, of racen je alleen als zij vinden dat de omstandigheden gunstig zijn...

Deze game is inderdaad niet voor iedereen.. vergelijk het maar met liefhebbers van initial D... niet voor iedereen, maar gelukkig nog een vrij grote groep die er wel van kan genieten.

4. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0

Mooi gezegd _O_

5. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    je kan toch maar maximaal 2 spelers online of niet?

6. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... even leek er sprake van te zijn dat er free roam zou komen in deze titel, dus alle wegen vrij voor iedereen.. elkaar uitdagen, je auto showen, groep battles of gewoon cruisen online...

Sterker nog, in japan is in 2003 of 2004 al een online shutokou battle game uitgekomen.. helaas alleen in japan en alleen op de PC.. was wel een succes, maar niet voor het westen dus... mooi zou zijn dat wanneer genki de volgende maakt, dit er ook gewoon in de game komt..
    Maar goed, zoals ik al eerder zei, genki heeft denk ik niet het budget en mankracht er voor, laat staan de tijd (ze zijn alweer druk bezig met een nieuwe "wangan midnight" titel voor de PS3 ).
    Maar wie weet, zou toch een keer moeten.

nog even ter vergelijking trouwens:

PS2:

http://media.ps2.ign.com/media/489/489212/img_1772902.html

Xbox 360:

http://media.xbox360.ign.com/media/761/761522/img_3930279.html

en zoals ik al zei, hij ziet er echt veel mooier uit op je eigen TV dan deze media plaatjes...

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Goh zouden al die review sites het dan allemaal niet goed zien.
    Want echt elke site vindt dit geen goed spel

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Reviews boeien niet... de PS2 titels kregen ook allemaal zessen en magere zevens, want deze game is niet voor de mainstream mensen die gewoon even snel een potje willen racen a la NFS, forza of PGR...

Zoals ik al zei tasso, het is geen top titel.. maar wel zwaar ondergewaardeerd... mensen willen vaak niet verder spelen dan een uurtje of zo, en dan kappen ze ermaar mee.. ik had hetzelfde toen ik hem aanzette.. moest er weer helemaal inkomen, alles was weer anders.

Maar dat is ook meteen de reden waarom sommige mensen deze game wel goed vinden.. hij is anders, loopt niet mee met de trends, maar is en blijft gewoon dezelfde oude race serie waar niet iedereen van houdt.
    Ik vraag me ook af hoeveel je hebt gezien van de game.. of je nieuwe tracks hebt gekregen, want zo te horen heb je net een uurtje of 2 gespeeld en gedacht dat je er niks aan vondt.
    Is geen probleem of zo, maar om nou meteen mensen aan te sporen om "deze shit" niet te kopen, gaat dan wel meteen wat ver nietwaar? je zou op z'n minst eens moeten proberen wat verder te komen, dingen te unlocken, en dan pas zul je de diepgang en manier van werken wat beter snappen...

Geen aanval trouwens.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Met jou ben ik het grotendeels wel eens, behalve dat ik meteen from the get go het spel al tof vond. Ik vond Tokyo Highway Challenge 2 zo erg tegenvallen na mijn totale Tokyo highway challenge 1 verslaving...
    ITC lijkt kwa besturing weer meer op de eerste, kreeg meteen weer een goed gevoel.

En idd. Genki is een klein team, ze kunnen onmogelijk grafisch tot de absolute top behoren.

Zat net nog de JAP only Syutokoh battle 97 op mn saturn te spelen, dat spel is ook nog gaaf voor zijn tijd. Is dus ook uit de serie. Jammer dat ik de filmpjes niet begrijp waar de rivals in spreken....

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb het inderdaad een uurtje of 2 geprobeerd.
    En ik trok het echt niet meer na 2 uur.
    Saai en de auto's voelen als een dweil,en inderdaad het is de oude tokyo serie maar dan met opgepoetste graphics.
    Vroeger vond ik het leuk, maar nu moet je toch echt met wat beters komen.
    En ik koop geen spel omdat je later in het spel misschien wel leuke dingen kan unlocken.
    Een spel moet je vanaf het begin weten te boeien of niet.
    En ja sorry dit spel deed dit dus duidelijk niet.
    Ik ben ook iemand die zich niet zoveel aantrekt van reviews, maar ik ging pas reviews lezen toen ik deze game al teruggebracht had.
    Gewoon om te kijken of ik nou zo'n zeikerd was.
    Maar nee de meeste vinden dit een ... game.
    Het is hetzelfde met de ridge racer serie.
    In het begin was het leuk maar nu komen met wat opgepoetste graphics en er 360 opzetten en klaar.
    Nee dat gaat niet meer werken.

11. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 75%. spel heb je vrij snel al uitgespeeld. maar nogal eentonig qua races. altijd SP battles. en altijd rondjes rijden op zoek naar tegenstanders. maar dat tuning gedeelte is wel wat beter.

12. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens, wat een bagger!!!

13. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ook ik ben het er helemaal mee eens! Echt een verschrikkelijk *** spel. En lelijk dat het is weinig auto's om te kiezen! De races zelf lijken ook helemaal nergens op en ligt het aan mij maar ik zie bijna niks als ik aan het rijden ben camerastandpunten zijn echt droevig! En als je helemaal wil janken moet je het dashboardstandpunt hebben. Dat is helemaal om te janken. Dus wees gewaarschuwd steek je geld liever in de fik dan heb je er nog een beetje lol van!

(gelukkig had ik het spel geleend _0/ )

14. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben nu op 74%, vind het nog steeds erg leuk. Werk me al lekker richting King Speed nu, mijn wagen begint echt snel te worden. Dit is echt een spel voor mij!

Blijkbaar niet voor iedereen though...

15. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit net op de 90%. heb een nissan Skyline. alles op S-klasse staan... damn wat gaat dat ding hard... maar nu zit ik even vast. :p

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Wordt nog een aardige opgave om die wanderers te pakken te krijgen, stelletje kritische prutsers ;)

17. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
  18. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net gehuurd voor een weekje. Zal zelf wel zien wat ik ervan vind.

19. heb em 1 uurtje gespeeld had em van een vriend van me EN WTF IS DAT MAN 360 waardig die shit konden ze ook op de Xbox

20. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    wat een ****spel seg. die review heeft compleet gelijk. Ik vind er de barst aan. had meer verwacht. ook qua motortuning. Zelfs in GT is er een deftiger systeem.

misschien dat ik hem ooit koop uit de grabbelbak voor 5€ maar hij is absoluut geen 65€ waard.

Deel Deze Pagina