Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een tof spel, het lijkt ook niet echt op need for speed. Maar het is inderdaad geen simulatie.
ik bedoel need for speed underground 2(speelde ik op ps2) daarmee haalde je als je een beetje je best deed iedereen een rondje in dan is er niks aan.. en het sturen dat ie all kanten opvliegt niet normaal echt onrealistisch net als need for speed underground 2 dan is er gewoon niks aan. of valt het wel mee met het sturen en de graphix schijnen ook heel slecht te zijn of is dit ook niet zo?
Nouja, ik vind het juist tof besturen. Je kunt idd. wel wat beuken, maar het is niet totaal belachelijk ofzo. Grafisch is het wel ok, maar wel eentonig. Je rijdt de hele tijd op de snelweg in Tokyo. Dus al verwacht je bergen, meren en andere pitoreske plaatjes, dan zit je verkeerd.
Vind het spel toch niet zo slecht. Heb enkel het probleem dat de laatste baas niet komt opdagen bij de quest mode. Weet iemand wat ik daarvoor moet doen.
Volgens mij al die nasty speciale tegenstanders verslaan. Die tegen je zeuren van, het is echt niet meer in om met een spoiler te rijden enzo.
amai als dat zo is dan heb ik mijn bezigheid nog wel even. heb wel een vraag over die wanderer 314. Met welke auto moet je tegen die rijden ? En die online overwinning tellen daarvoor alleen de ranked matchen of ook de gewone ?
Dat weet ik allebei niet. Dat met die wanderers heb ik zelf ook niet gedaan, vond het teveel moeite, op www.gamefaqs.com staat het wel beschreven. Als je tegen me online wilt spelen, voeg me gerust toe en trek eens aan mn arm als ik online ben. Heb het lang niet meer gespeeld, maar wil best nog eens.
Dan moet je NFS Carbon kopen, hoewel die wel heel erg kort is. Je kan beter wachten op Midnight Club 4 LA.
Hmm carbon vond ik dan weer behoorlijk gaar... Vond ITC juist erg leuk, maar ik begrijp als mensen het repetetief vinden.
He mensen zijn er nog gasten die dit online spelen want heb nog steeds de online achievment nie alvast bedankt Budje gewoon toevoegen en ff berichtje sturen en dan regelen we wel wat tnxxx