hij is ntsc/pal compatible (zou beetje raar zijn alstie dat neit was aangezien de dreamcast en ps2 dat ook zin geloof ik) maar dit is vrij zeker, verschijdene artikelen hebben dit gezecht.
voor de rest kan je alleen regio code 1 dvd's spelen waaschijnlijk,
wat er toe lijdt dat je of moet wachten tot er een crack voor komt (zal vast snel gebeuren, OF de spellen worden niet regio code beveiligd, (de developerskunnen zelf kiezen) dankan je ze draaien OF je moet ook spellen importeren als ze ze wel beveiligen
ten derde is de stroomtoevoer van de xbox op allebei de voltages afgemeten en zal hij deze zelf op 220 volt zetten in nederland.
maar indien dit niet het geval is moet er een adaptortje aan.
check af en te nog eens terug, want ik ben dingen aan het regelen die ervoor kunnen zorgen dat we dus importeren kunnen voor niet al te veel geld, en alles uitgelegd.
-Edit-
oja dit lijkt een beetje vaag antwoord maar eerlijk gezecht is er nog niks zeker,
de core van de graphics chip die op de xbox is ook 17 Mhz terug gezet naar 233 Mhz en die was aangekondigd als 250.
dus je kanhet nog niet zeker weten totdat ik officieel woord krijg van onze microsoft vrienden.
(gelukkig is de core niet het essentiele onderdeel van de chip, het memory en de pielines bkijven in dezelfde staat en de 17 Mhz merk je niet eens.
(bijvoorbeeld als ik mijn geforce 2 GTS 30 Mhz overklokte op de core naar 230Mhz, merkte ik geen reet, als ik de Memory 30 Mhz overklokte merkte je paar frames verschil!, als ik het allebei deed was er een aardig beetje snelheid bij 10-15% ofzo denk ik)
Laatst bewerkt: 29 aug 2001