1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Importia Della Xboxos Confirmatio

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 10 jul 2001.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    nee helaas dan moet ik je teleur stellen...zelfs DAN zou je nog niet bij ons kunnen werken....

whahahahaha grapje, wie weet..ooit.

anyways, ik lees alleen maar engelse boeken.
    mijn engels is beter dan mijn nederlands.

Nederlands: sie juh well?

engels: ken joe see?

in het nederlands 3 fout en in het engels maar 2. *bewijs*

anyways, ik denk dat ik harry potter niet leuk ga vinden.
    ik lees alleen maar fantasy waar de hoofdpersoon een babe is van rond de 20 en schaars gekleed/naakt, en in de binnenkant zit zo'n centerfold met de babe of the month. maar ik lees die beoken alleen om de verhalen hoor.

whaha nee geintje. ik lees ECHTE fantasy (hoe bedoel je vooroordeel jegens haary potter)
    nee ik denk dat ik die boken niet leuk vind ik vind hele andere fantasy leuk

2. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net of er mensen zijn die bij XboxWorld willen werken.
    Xdome zal herijzen! morgen.

3. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens ik ben een Harry Potter forum begonnen dat moet echt als een bom inslaan maar ik moet hem nog promoten morgen gaat ie officieel open, maar je kunt er nu al heen @ www.disney.com :D

[Mental M]
    Moet je nu weer spammen, eerst die wallpaper en nu dit. URL is veranderd. Jammer...=( evil mental M
    [/Mental M]

Laatst bewerkt: 29 aug 2001
  4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    onimusha moet mijn harige kont kussen

5. Mr. Blonde

Mr. Blonde Retro rules!

Leuk Bevonden:
    0
    FF terug naar het hoofdonderwerp

Importeren van Xboxes. 2 vragen:
    1) maakt de Xbox gebruik van DVD-regiocodes voor films/spellen?
    2) levert dit technisch gezien nog problemen op (NTSC versus Pal e.d.)???

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    hij is ntsc/pal compatible (zou beetje raar zijn alstie dat neit was aangezien de dreamcast en ps2 dat ook zin geloof ik) maar dit is vrij zeker, verschijdene artikelen hebben dit gezecht.

voor de rest kan je alleen regio code 1 dvd's spelen waaschijnlijk,
    wat er toe lijdt dat je of moet wachten tot er een crack voor komt (zal vast snel gebeuren, OF de spellen worden niet regio code beveiligd, (de developerskunnen zelf kiezen) dankan je ze draaien OF je moet ook spellen importeren als ze ze wel beveiligen

ten derde is de stroomtoevoer van de xbox op allebei de voltages afgemeten en zal hij deze zelf op 220 volt zetten in nederland.
    maar indien dit niet het geval is moet er een adaptortje aan.

check af en te nog eens terug, want ik ben dingen aan het regelen die ervoor kunnen zorgen dat we dus importeren kunnen voor niet al te veel geld, en alles uitgelegd.

-Edit-

oja dit lijkt een beetje vaag antwoord maar eerlijk gezecht is er nog niks zeker,

de core van de graphics chip die op de xbox is ook 17 Mhz terug gezet naar 233 Mhz en die was aangekondigd als 250.
    dus je kanhet nog niet zeker weten totdat ik officieel woord krijg van onze microsoft vrienden.

(gelukkig is de core niet het essentiele onderdeel van de chip, het memory en de pielines bkijven in dezelfde staat en de 17 Mhz merk je niet eens.

(bijvoorbeeld als ik mijn geforce 2 GTS 30 Mhz overklokte op de core naar 230Mhz, merkte ik geen reet, als ik de Memory 30 Mhz overklokte merkte je paar frames verschil!, als ik het allebei deed was er een aardig beetje snelheid bij 10-15% ofzo denk ik)

Laatst bewerkt: 29 aug 2001
  7. Onimusha

Onimusha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke wallpaper??????????????????????

8. Mr. Blonde

Mr. Blonde Retro rules!

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan kloppen dat de Xbox NTSC/Pal compatible is, maar zijn de games dat ook. Kijk voor de gein eens op Funxbox.com. Daar hebben ze een hires scan van de achterkant van de Nightcaster-box. Hierop staat letterlijk:

For use only with Xbox video game consoles with NTSC-designation.with NTSC-designation

Zou te maken kunnen hebben met de maximale resolutie die men kan gebruiken voor het spel (bij Pal meer horizontale lijnen dan bij NTSC).

Dus ik ben nog niet overtuigd of alles wel zo compatible is tussen Europa en VS

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    de xbox is alles compatible.. MAAR de publishers van de games kunnen kiezen of er een regiolock op zit of niet

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    mjah, die pal NTSC heeft te maken met de hardware. denk ik

die chip die in de Xbox zit die vertaald output van de geforce 3 naar TV beelden.
    Ik denk persoonlijk dat hij ZELF detecteerd welke je nodig hebt, hoe weet ik niet maar dit heb ik denk ik ergens gelezen.
    En indien niet het geval zal je net als bij de dreamcast, n64 etc, gewoon kunnen kiezen in het begin menu ofzo.
    ik zal even dat artikel zoeke

*gevonde*

http://www.teamxbox.com/news.php?id=924

quote: "Conexant Systems' video encoder solution has been chosen by Microsoft to connect Xbox to both digital and traditional analog television sets worldwide. This video encoder is the same to power state of the art ELSA GF3 cards. Because the encoder can deal with both NTSC, PAL, we guess the Xbox console will be the first console ever to have the same hardware around the world (and also games). Untill now Europeans and other countries had to wait for PAL version of the hardware and the games. Not anymore!"

read it.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja, maar 2 maanden terug zei die knakker van MS NL dat de publishers er voor konden kiezen of die over de hele wereld te draaien zou zijn of alleen in een bepaalde groep/continent dus ik denk dat de hardware bijna hetzelfde zal zijn, maar dat er gewoon ergens is ingeprogrammeerd dat die bv en Europese (PAL) is..?

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    jah dat is zeker,
    maar geen pal
    gewoon regiocode op de DVD.

ze willen natuurlijk net als met dvd's die import beperken.
    maarja, er komt een krack voor ongetwijfelt.
    wat mooi is voor ons hehehe.
    maar ik wacht op die email van onze lieve knakker bij MS NL

Deel Deze Pagina