Als laatste gekocht.. Hunter.. Als laatste gekregen F1 2002 Ga waarschijnlijk enclave kopen als ie uit is.. Dan vind ik het voorlopig ff genoeg. (tot er weer een cool spel uitkomt) heb nu: DoA 3 F1 Genma Halo Hunter Jet Set Max Moto gp PGR Ralli Spinnedude
wat een ramp oneeeeee hè....wat lees ik nou??? Heb jij geen Munch in de Crunch (hmz rare benaming) Waarom niet, weet je hoe grappig en cool en geweldig dat is! Het is vooral leuk omdat je ook als een ander kan spelen voor een tijdje, als Vykker,Slig,Lulu noem maar op....Helaas niet als meep...dat zou wel kix zijn joh! Ik weet niet welk spel ik ga kopen, weet iemand iets voor MIJ?
haha huh? iemand anders? neee ik bedoel waarom je Munchje niet in uis hebt, ik heb mijn schoolklapper er al mee volgeplakt en op mijn deur hangt een review ervan, maar ik vind trouwens (effe tussendoor) dat ze posters in de XBM moeten zette, maar wel in de Engelse versie want die lees ik liever dan de Nederlandse... Maarre ik bedoelde dus Munch's Oddysee
Hehe dat je Munch Oddysee bedoelde had ik nog net door ... Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van de vorige versies van dit spel.. Heb hem ondertussen op een demo gespeeld en ik vind hem best tof, dus hij komt er waarschijnlijk nog wel want puzzel en zoek spellen vind ik meestal wel leuk.. Alleen gaat mijn voorkeur over het algemeen meer uit naar de wat "aggressivere" spellen en RGP's (voor de rest ben ik wel een aardige jongen hoor lol) Haha het spel wat er mij toe zet om posters op te hangen en spullen er mee vol te plakken moet nog uitgevonden worden.. Hmm maakt mij niet zoveel uit of er posters bij zitten.. hang ik toch niet op Lees allebei de versies (ben lid van XBW NL vanwege F1)
haha dan heb je mijn kamer dus nog niet gezien! Hangt helemaal vol met posters van Films... Een paar in lijsten, maar ik wil weer wat afwisseling... Van Munch's koppie wordt ik vrolijk hehe! Maar de eerste delen vond ik zelf ook niet zo leuk omdat je maar een richting uitkon en dat je het spel zeker weten toch wel zou uitspelen en je kon haast niks verkeerds doen! Maar Munch slaat alles, believe me
Hmm wat dat betreft is het dan saai bij mij.. maar 2 posters.. Nog van een film nog van een game Ze zijn inderdaad lollig om te zien Grootste reden waarom ik ze ook niet leuk vond.. haha ik geloof je <muchaholic> Ach, ik denk dat ie uiteindelijk toch wel in mijn collectie komt.. Oh btw.. misschien vind je Pirates Legend of Black Kat (zo heet ie geloof ik) wel wat.. niet gespeeld zelf maar al wel wat goede dingen over gelezen.. Als je van racen, vechten en schieten houdt is er genoeg op de xbox nu .. voor de rest.. weinig keus
JSFR is ook cool dat is waar.. Maar echt puzzelen en zoeken is dat ook weer niet Project Ego where are you....?
amped Amped heb ik ook en jah ik ben er nu al op uitgekeken, maar het probleem is is dat ik DOA3 heb en Tony Hawks Pro Skater 3 en dan vergeet ik altijd hoe ik die verschillende dingen moet besturen dus, maar ja bij tony en amped kan je niet trappen dus daar vergis ik me niet snel in!
Hehehehe scooby the game zit ik in ieder geval niet op te wachten.. Zou daar eigenlijk een spel van komen? Zeg zijn er eigenlijk nog spellen buiten hunter en Gunmetal uitgekomen..? Prisoner of War zou toch ook komen? Dat is denk ik ook wel wat voor [Munch] en vele andere..
ik ken ik ken haast geen spelletjes hahaha....kweet niet ik zal eens ooit op een site kijken ... als ik eens zin heb --- BAH wat een rotweer....regen, hoofdpijn en poetsmiep in huis wat wil je nog meer.........xbox ----
Er zal vast wel hier wat staan over Pirates.. haha WouteR zal dat wel weten Ken geen kwaad om jezelf een beetje op de hoogte houden met wat er uit is en uit gaat komen.. Hahaha jij kan tenminste dan bij je Xbox.. ik zit op mijn werk.. Terwijl het regent.. (geen hoofdpijn) lol... http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=7 Preview van Black kat.. geloof van Erwin
haha nou vakantie is ook niks hoor ik mis mijn poepie jah oke werk is ook niks, ik ga lekker tekenen voor me geld! Als ik doorkom heet dat Maar Wenny gaat op de bank DVD's kijken, misschien weer Memento...is heel cool, en ehmz The Score ... ships we hebben gee chips meerof lekkers...en met dit weer ga ik niet naar buiten (met ander weer ook niet) Boh ik heb echt zin om dit helemaal vol te typen omdat ik me zo verveel, want iedereen is op vakantie! Jahjah ik ga me wel effe op de hoogte brengen, maar wil zo graag het nieuwe Engelse boekje van XBM, wheee maar ik ga de deur niet uit en aangezien er niemand voor mij gaat Naaahhhhhh hoofdpijn argh...ik heb net een pilly genome... Of zal een ZAPP drankje van Munch misschien helpen!??? Ohhhhhhhhh kan je nergens zo;n blikje van Munch krijgen zoals je op de cover van de game kunt zien??? dat zou cool zijn!! Maja ehmz slaap lekker!! TRUSTEN
hahahaha volgens mij heb jij een beetje teveel munch gespeeld.. Vakantie is ook niks <zucht> Wacht maar tot je werkt haha uiteidelijk is dat ook werk.. ik weet het , heb het gedaan als beroep ... Maar leuk is het wel.. Waarom zou je dat boekje nu kopen.. je kan in principe ook alles op het net vinden.. Moet zeggen dat ik XBW goed up to date vind (zeker voor een nl site) Dus bij deze mijn complimenten dudes.. hahaha nou als ik zo'n blikje zie waarschuw ik je wel..
arghhh ik kom niet van internet af! En ja je kan alles dan wel vinden op het net,maarrrrr ik vind boekjes leuker, naar beeldscherm kijken de hele tijd en alles lezen, neh dan word ik gek! oKE WAARSCHUW ME MAAR!!!! ooeps caps aan Maar ehhm, hihi me papa is net gearriveerd met de boodschappen, dus ehm ETEN!!!! Ik teveel Munch gespeeld....nee echt niet...valt super mee komt omdat ik elke keer weer ergens anders zin in heb, dan weer PGR dan weer RSC en dan weer M's. O. en dan weer DOA3 en Amped en Fifa doe ik nooit....never en vandaag nog Tony Hawk gedaan maar TOKYO is f*cking moeilijk!!! ik krijg daar maar 20 punten!!!
IK wil ook Munch Maar niet voor 70€ of 63 Is Munch eigenlijk ook een beetj eeen platform spelletje zoals mario want die rulen
Haha oh oh munch en netaholic Hmm ok dat is wel zo, is ook wel lekker relaxed om dingen gewoon uit een boekie te lezen.. k. deal.. tjonge tjonge.. wat een luizeleventje.. lol. dat zal best.. Ken dat wel.. speel de helft van mijn games ook door elkaar.. half uurtje dat, 10 min dit.. Hawk ken ik niet.. Vind ik ook niets (voordat ik een zootje reply's krijg dat ie wel goed is enzo ik zeg niet dat ie slecht is, is niet mijn spel)