1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

In gevecht met E-A.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nice 2 Play, 27 sep 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan toch alleen klagen als je een zaak hebt? Bij de eerste maal dat je de EA servers via live bent opgegaan, heb je een agreement getekend. Misschien handig als je die eens naleest ... geen been om op te staan, helaas.
     
  2. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt gewoon en de game. Er komt denk ik over een tijdje gewoon een patch denk ik.
     
  3. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT LUL JE NOU IK HEB GETEKENT IK HEB NIKS GETEKENT. En als E-A een spel verkoopt met een live optie en die werkt niet moet ik dat dan zomaar accepteren????? NEE DUS.
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Relax :{. Als je in discussie wil, kan dat op normale wijze!

    Je hebt wel degenlijk je akkoord gegeven voor de regels van EA. Misschien handig dat je eens wat leest voordat je van de daken gaat schreeuwen...
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jezus wees blij dát EA op Live gaat, je kan het ook zo zien: Microsoft krijgt alle winst van bedrijfen die op Live gaan zonder ook maar 1 poot uit te steken (behalve de servers onderhouden dan)
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik wel blij moet zijn dat EA live gaat. Zelf heb ik niet zo heel veel problemen, af en toe "game cannot played online on this moment" maar verder niet veel (en eigenlijk is dat al schandalig). Maar een paar dagen geleden kon de helft van degene die de game heeft gewoon NIET inloggen. Sommigen zijn 3 kwartier bezig geweest om in te loggen, toen konden zij 1 race spelen, en toen werd hij werden zij weer uitgelogd. Logisch dat zij spijt hebben dat ze de game hebben gekocht. Je krijgt voor 60 euro 3 kwartier inlogproblemen, en af en toe een race. En dan moet je zeker niet blij zijn dat EA online is gegaan, ze konden beter niet online gaan als de servers niet verbeteren!
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Euhm er bestaat ook nog iets dat heet van "Single Player" het lijkt wel of iedereen tegenwoordig alleen maar games koopt voor Live :confused:
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het er in zit moet het ook werken he...
     
  9. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schreeuw helemaal niks van de daken, en ja ik ben er mee akkoord gegaan maar wel met de gedachte dat de live optie zou werken. En sorry als ik een beetje verhit reageerde, maar hoe zou jij reageren als je 60 euro uitgeeft aan een spel om het live te spelen en het werkt niet!!!!!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt maar als je klachten wilt bundellen ... moet je zoveel mogelijk info leveren ... als iedereen deze gegevens meld ... dan kunnen wij met deze info naar Microsoft .... en Microsoft kan met deze gebundelde info naar EA

    snapje :)
     
  11. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze ff opzoeken je krijgt ze straks van me.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Misschien Start ik vanavond/morgen wel een nieuwe thread in Live en Networking ... waarschijnlijk zet ik het gelijk in het engels, omdat ik het dan ook in het forum van Microsoft ga posten ... tav Major Nelson
     
  13. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Er kan (volgens mij?) beter een gezamelijk email worden gestuurd (die dan ook goed beantwoord word) ipv een mailbom :+
     
  14. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn me waarden 1: Nice 2 Play 2:6/verschillende landen/host? 3:de gehééle middag of avond door. 4;Burnout3 5:Kan gewoon niet in een spel komen, en als ik er in zit wordt ik er uit gegooid. 6:Wanadoo downloade 1120 Kbit/s en uploade 352 Kbit/s. 7:confused:peedtoch 510 8:ADSL Lite. Router Linksys/BEF-SR41. 9:L:175ms(175ms). P20/20 MT: 1(0015-00F0). NT:1 IC:1(0015-00F0). Fardo als je iets hoort mail het me ff.
     
  15. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    De e-mail staat achterin het boekje van Burnout3 of kijk in blad 1 van het forum.
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Je bent wel akkoord gegaan met de agreement, anders kan je niet eens op live. Lees voortaan de kleine lettertjes en niet blijven doorklikken op A.
     
  17. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou op pagina 2 van dit forum beter had gelezen had je dit niet hoeven stellen, want ik heb daar al antwoord gegeven.
    (En het waren niet eens kleine letters).
     
  18. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    En om dat jij nergens last van heb, zullen anderen mensen dus niet geholpen mogen worden. :mad: :mad:
     
  19. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd je heb een akkoord gegeven op een online service van EA.
    Maar ook de online service van EA moet aan de eisen vol doen ander heb je een contract breuk.
    Dus mogen wij als xbox live abonnee zeker klagen, vooral als ze eindelijk eens online gaan en het hele FREAK´N ZAAKJE ONOPNOEMELIJK ZUIG met een hoofd letter "Z" Ik heb zo wie zo niet echt van EA (Egoïstisch Assholls) gehouden omdat hun games vaak van de lopende band komen, en niet veel extra´s bevatten.
    Nu verdienen ze ook nog eens veel geld omdat ze Criterion (developer burnout) hebben op gekocht. En die maken weer Rander Ware, wat weer door heel veel developer gebruikt wordt om games te ontwikkelen en wie krijgt daar het geld van ,........... PRECIES $%%#$%$#%$_(( EA dus ik bedoel maar.
    Een beetje klant vriendelijkheid mag dan ook wel.

    Als je kijkt ze kopen van alles op om beter te worden b.v. westwood studios
    Die waren echt masterlijk tot dat EA ze kocht nu zit er niemand meer van de originele Westwood team.
    Juist omdat ze geen echte vrijheid hebben.

    KIJK en dan hebben we Microsoft die voor de developers kiest, en de gamers.
    Zij weten hoe het moet komen met hun eerste console en laten meteen Sony en Nintendo zien hoe het daad werkenlijk gaat.

    DUS EA DOE DE F### wat aan jullie online service,.... jullie lijken wel Sony freaks.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  20. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks sneltje I LOVE YOU, eindelijk ook één met gezond verstand.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004

Deel Deze Pagina