1. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.

Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.

Zoals je van Q-dance gewend bent staat elk groot evenement altijd in een bepaalde sfeer of thema. Wat dat dit jaar met In Qontrol zal zijn merk je vanaf medio januari als de eerste trailers en radiocommercials te horen zijn. De eerste kaarten voor In Qontrol zullen vanaf 7 januari alleen via TicketOnline te verkrijgen zijn. De week daarop, vanaf 14 januari, zijn de kaarten ook te verkrijgen bij TicketBox. De line-up en de daarbij behorende zaalindeling zal gedurende de eerste week van februari gepresenteerd worden op Q-dance.nl.

Was benieuwd of er ook nog mensen van het xboxworld members heen gaan. Ik zal zeker van de partij zijn echt super feest van Q-dance!!

Laatst bewerkt: 8 jan 2006
  2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Verplaatst naar ASEL :)

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga denk ik maar niet... Vind zulke "commerciele" feesten vaak te duur voor wat ze bieden. Masters of Hardcore enzo daar ga ik dan wel heen..

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in control is mn broer vrig jaar heen geweest

5. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Uhm....ja.....
    Masters of Hardcore is ook commercieel...wordt ook reclame voor gemaakt op tv en er komt elke keer een anthem van op tv. Dus in mate van commercieelheid, om het zo maar even uit te drukken, is MOH nog wel erger. |:- Maar het is wel een vet feest :)

anyway ga dit jaar zeker weer. Helemaal nu ze de muziekstromingen aan gaan passen. Heb onderhand behoefte aan wat anders. Vorig jaar was In Qontrol een prima feestje...weer net wat beter als het eerste jaar.

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    oeh oeh het is commercieel, dus stom.. |:-

Maja, ik ga niet :+
    Is niet mijn muziek smaak :cool:

7. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Maar die muziek style staat me veel meer aan...;) en is me het geld dus wel waard...... en die Anthem van MOH sux iig.

* ik schreef trouwens niet dat ik er neit heen ging om dat het commercieel is hoor?! Maar dat ik zulke "commerciele" feesten vaak te duur vind voor wat ze bieden......;)

8. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Vaak hoor je mensen praten over "commerciele feesten" dat het alleen maar rommel zou zijn. Ik vindt het juist goed dat er zulke feesten zijn. Alles is gewoon goed geregeld van catering tot aan de DJ's.

9. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens! Al heb ik zaterdag een leuk feest voor maar 10 euro in Purmerend met Outblast - Korsakoff en Catscan! Voor 10 euro vind ik zulke feesjes ook altijd wel gaaf.
    Natuurlijk nooit zo groots als bijv. een In Qontrol maar het is ook maar 10 euro:)

10. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Ook zeker mee eens zulke feesten zijn ook altijd leuk. En elke week naar een feest van 50 euro wordt ook wat lastig :)

Wist je trouwens dat Q-dance gesponsord wordt door Xbox?

11. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat wist ik niet zeg!!!:) best gaaf daar pakt "Xbox" best een goede doelgroep mee naar mijn idee.

12. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    Buurjongen van me gaat daar ook draaien als t goed is (ehm zn naam is iets van Tinninus). Ben benieuwd dus!

13. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    ok vet!! er waren idd nog wat (voor mij) "onbekende" djs bij.

14. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

klopt ze hadden een ontwerp wedstrijd om een eigen faceplate te maken voor de 360 en dan kon je een compleet vipdeck winnen op Qlimax. Ook kon je op Qlimax op de xbox360 spelen.

15. Bankschroef

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel spandoeken zien hangen van xbox360 maar heb nergens gezien dat je er op kon spelen bij Qlimax

16. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

Op een paar podia stonden demostands van de xbox360 en in de vipruimte kon je op de xbox360 spelen.

17. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Anyway we dwalen af van het topic. Het gaat immers over In Qontrol.

Ik vind het een goede zaak dat q-dance wat nieuwe muziekstromingen toelaten op hun feesten. Zorgt voor een frisse wind en is zeker een leuke afwisseling.

18. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Wat kan mij dat nou schelen?:confused: ik ben ook pas 20..
    Er is goeie muziek mooie zaal dus ja idd vet hakken...

_0/

19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hardstyle is vet man }:] maar khoor toch liever jumpstyle :cool:
    21 januari is er in belgie ook een soortgelijk evenement, reverze noemt het, in het sportpaleis in antwerpen, da word ook een vet feesje }:] :D

20. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    VET!!:) deze hele "style" met een lekkere bass...... is puur uit je plaat gaan!:9

Deel Deze Pagina