1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

In welke game ben je onverslaanbaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door HomerJ, 24 okt 2004.

  1. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 1942
    Medal Of Honor Allied Assault
    Call Of Duty

    Ik Own altijd Sta Altijd Nr1 Daag me uit en je zal zien!
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger Halo, maar nu al een heel lang tijdje niet meer, ook al ben'k nooit laatste op Xbox-Connect en doe ik het niet slecht :9
    Nog veel vroeger :9 Pokémon
    Iedereen nu lachen, maar het is zo 8) Mijn team was als een van de weinige allemaal cheatloos tot 100 getrained. Mijn Mewtwo was niet te geloven sterk. Hij heeft dan ook nog nooit verloren, van niets of niemand. Was vroeger dan ook beste van de school, nooit heeft iemand Humorke verslaan 8)

    M'n vriend was ongeloofelijk goed in CTR op PS1 (had zelf geen PS1, maar N64, waar wij op Perfect Dark ownde! 59 kills in 5 minuten mensen ;-))
    en ik kon hem nooit verslaan, behalve op 1 circuit met dingo dale. Niemand heeft me daar ooit in verslaan.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    je bent altijd verslaanbaar maar met welke game ik dan maar ff roep is dan Pokemon gold met mijn Mew en Mewtho :D, trouwens veel mensen zijn onverslaanbaar in pokemon....voor de xbox zeg ik maar dat ik goed ben in halo want ik had laatst iemand verslagen met 25-4 en die had legendary uitgespeeld terwijl ik nog geneens normal kan uitspelen op singleplayer....in multiplayer ben ik gruwelijk goed :p vooral in HEH, deze dinsdag in de herfstavakantie na lan geweest en daar van vlan gasten gewonen die het dagelijks spelen (halo) en ik haast nooit :confused:
     
  4. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onverslaanbaar in de Fifa reeks, jammer dat ik geen XBox Live heb, dan kon ik eens testen hoe goed ik ben tegenover de hele wereld, ik versla met gemak men vrienden, ik hoef maar te zeggen dat ie erin gaat, en hij zit een paar seconden later in het doel. :p

    O ja, PGR2 ben ik ook best wel goed in, maar ook niet super, ik neem iets te veel risico's en knal soms ergens tegen in een te scherpe bocht.
    Halo is ook 1 van mijn own-spellen, heb es meegedaan aan een cup en ben toch 4des geweest van de +/- 50. ik zeg niet dat ik onverslaanbaar ben, want het ligt gewoon aan welke wapens je beschikbaar hebt.
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog op de basisschool zat was ik echt superblij met mijn GBC en Pokémon Yellow. Ik ownde daarmee echt iedereen met de link-kabel. 8)
     
  6. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik versla mijn vrienden met elk spel dat ik heb bijna altijd, want ze kunnen er geen reeet van.
     
  7. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 op xbox live is dat toch wel mijn beste spel.

    rainbow six 3 maak ik de ene ronde 4 kills, de andere ga ik er als eerste uit
     
  8. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Links 2004 op advanced, en tot kort geleden met whacked, tot small seys toesloeg.
    Dat laatste is een geintje.
    En niet te vergeten dat pinball spelletje in Moto gp 2, sta al meer als een jaar eerste in de ranking.(voor en na de update).
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  9. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Solo alles goed ja ik zie je echt alleen maar online met Links ik geloof wel dat je nu onderhand onverslaanbaar bent..... potje Unreal? haha
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pffff mensen als king tuur (zo heet ie toch?) mogen zeggen dan ze goed zijn :) Ik zuig overal in :p Speel vaak toch alleen single payer. Overigens had ik wel een aantal skills in Tribes2. Naar mijn mening de betste team based mutly player game ooit.
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha die Valko, de master of Unreal, de man die mij heeft leren verliezen zonder dat er een controller aanging.
    Lijkt me lache om weer eens een keer flink afgemaakt te worden.
    Vannavond eerst 4 rondjes in Links, ben vanaf een uur of 10 wel te porren voor een potje instagib.
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    degene die mij verslaat als ik jann-lee ben moet nog geboren worden,dus ik wacht met smart op DOA ultimate:9
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand is onverslaanbaar...
     
  14. box_thijs

    box_thijs Guest

    n46 1000 kils in 3,0 uur dat is uuh.. 333,33 in een uur dat is uuh.., 8)8)

    sorry, ik ben nou eenmaal ook neit zo'n rekenwonder :-(
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik own altijd iedereen met DOA3.. kheb nog maar 1 keer verloren uit minimaal 250 potjes. (kdoe namelijk vaak: wie het eerst bij de 10 of 15 is).

    Favo fighters: Jann Lee en Leon
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Aangezien ik geen live heb kan ik me moeilijk met andere mensen meten maar met race spellen win ik van mijn vrienden maar ik wordt dan wel weer hard geownd met FPS
     
  17. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    Verstoppertje...
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ach marnixio...dat valt denk k wel mee...

    je bent nu online he, kom dalijk amar in mijn server...
    meen me te herinneren dan RIP NL een beetje btr is. en anders Tam1 wel;)


    ikzelf own alles met UT op de pc:+
     
  19. fetEX

    fetEX Guest

    was unreal championship ( insta gib)
    nu HALO;)
     
  20. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    UNreal championship, en als je me wilt vergelijken met jouw score in UC.
    Bots masterfull(Geen extra mods aan,geen instagib of niks)
    10 minuten
    osiris
    147 kills.
     

Deel Deze Pagina