Me too... ze leren het maar niet. Ze hebben verdomme zelf een Cube en zelf de game maar als we bij elkaar komen dan geef ik ze alsnog een beating .
RB6 BA en UC Temminste als ik tegen de doorsnee gamer speel. Als ik bijvoorbeeld tegen een goede amerikaan moet spelen wordt ik afgemaakt.
ik own in alle spellen, mijn vrienden maak ik echt dik in met alle spellen. just dreaming was het maar zo
ik trouwnes ook in splintercell pandora tomorrow (heb het nu 2 maanden niet gespeeld maar ik heb 81 potjes gespeeld en 81 gewonnen!! owja black arrow ben ik ook redelijk goed in(2.23 ratio)
ik wil wolfenstein iemnad ruilen tegen CS In halo benk niet makkelijk te verslaan maar me maat is der goed in Als we halo 2 krijgen Gaan we samen heel xbox live onveilig maken In CS kank wel winnen van bots maar niet van die gasten op live
ik ben onverslaanbaar tegen mijn (ervaren) vrienden in medal of honor RS In Halo ben ik op één na de beste en in freedom fighters kan ik mijn vrienden ook best verbazen
Met Halo, Fifa 2004 en topspin verlies ik nooit van vrienden maar met XBOX Live/Online(PC) gaat het wat minder....
burnout 3 en amped 2 ben ik egt de master jammer dat ik geen connect heb of live marja nu halo2 voor de deur staat moet ik daar toch maars wat aan doen ook wel een beetje in halo maar ik ken betere
mortal kombat ben ik heel goed in maar er zijn vast mensen te vinden die mij kunnen verslaan en dat vind ik niet erg. je bent eigelijk nooit ergens onverslaanbaar mee
Ik roel nog steeds in Super Mario Kart op de SNES. Ben nog steeds de ongeslagen winnaar van Noord-Holland Kom maar op ! !!
Soul Calibur 2. M'n vriend Solid Snake 14 kocht hem eens en toen ik hem van hem mocht lenen had ik hem binnen een dag onder de knie. Ik kik zijn ass, van de 100 potjes die wij spelen (hij nightmare en ik kilik) win ik er op zijn minst 80. En dan gebruiken we ook echt alle speciale moves.
Super Smash Brothers Melee Mario Kart : Double Dash Halo 1 Delta Force : Task Force Dagger (behoor tot de top van de wereld!)
Ben zeer goed in de pc game Medieval Total war. Heb nog nooit tegen iemand gespeeld die mij kon verslaan