1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

In welke game ben je onverslaanbaar?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door HomerJ, 24 okt 2004.

  1. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ET ook aardig wat gespeeld en ik kon mezelf niet bepaald slecht noemen. Welk poppetje is je specialiteit? Ik ga voor medic en die airstrike dude.
     
  2. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn specialiteiten:

    Delta Force: Black Hawk Down [PC] (2 jaar intensief online aan het spelen)
    HALO & HALO 2 [XBOX] (Zoals zoveel zeggen, vooral tegen vrienden, op XBOX Live nog niet gespeeld, maar een heleboel vrienden hebben een XBOX met HALO, ik speel dus bijna nooit tegen vrienden die voor de eerste keer een XBOX Controller vasthouden :p)
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    In Counterstrike op de xbox was ik op het laats vrij onverslaanbaar ik had met mijn clan nog geen 1 war verloren.(Toen kreeg ik nog complimentjes)
    Maar nu met halo 2 sta ik alleen eerste als we een leuk sniper potje doen alleen maaar headshot das zo bruut.
    Maar ik speel niet om de beste te worden ik speel voor mijn plezier en ben dus niet zo'n geek die zijn hele leven vergald om met zo'n spel eerste te worden.
     
  4. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    In verstoppertje.
     
  5. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    nou! als je zo gaan beginnen: in tikkertje
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    medic, heerlijk dode mensen beter maken :)
    engenieer met gallant, beetje handgranaten schieten en mijnen plaatsen, tank en bruggen repareren
    sniper met FG42 (das die sniper/machinegeweer toch), lekker kleren jatte en mensen van achteren opblazen met die rugtasjes hehehe :D
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  7. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ik met topspin, sla normaal elke bal met riskshot. alleen op live lukt t gewoon niet,door laggy internet van mij krijg ik m nooit goed.
     
  8. possessed

    possessed ( x _ x )

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste mortal kombat games, en dan voornamelijk met scorpion :D
    Moet de nieuwste game nog uitproberen.
     
  9. Chrs

    Chrs like me?

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vooral met BO 3 (heb helaas nog geen live).
    En op de pc online met CSS (Counter-strike Source) kan ik behoorlijk goed zijn :D.
     
  10. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden. Ik own echt zwaar tegenover mijn vrienden. En Halo 2 alleen met elite swords...
     
  11. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    NBA Street 2 verlies ik echt nooit mee van mijn vrienden. Alleen als ik heel expres heel erg rustig aan doe en gamebreakers laat zitten hebben ze af en toe een kansje. Maar helaas wil haast niemand dat spel meer tegen me spelen...
     
  12. tiez_1986

    tiez_1986 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    met red alert 2 verlies ik nooit
     
  13. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2..... nog steeds:confused:
     
  14. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een tijd lang erg veel Enemy Territory gespeeld, hoewel ik me niet als onverslaanbaar neer wil zetten was ik toch aardig trots op me prestaties. Speelde ook in een clan die 11e positie in EU ladder wist te halen, ik speelde sinds de 2e clanmatch mee, het is dus niet alsof ik er snel bijgekomen ben toen het ineens goed ging :).

    In Halo, Ut2k4, Red Alert 2 en Quake 3 ben ik ook niet slecht :).
     
  15. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok dan ga ik dat wel eens tegen je spelen, kijken of je dan nog steeds ownt _0/
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Halo 2. Een keer werd ik door 3 omsingeld en ik had ze allemaal met het zwaard verslagen. (De een had 2 SMG's, de ander 2 Needlers en de ander een Battle Rifle) Gelukje dat ze er toen nog niks van konden.:+

    Halo 1. (Met slayer in Damnation)

    Metal Arms: Glitch in the system. (Een raketje)

    XIII. Vroeger met slayer. (al willen ze niet meer tegen mij;)) Nu doen we de hele tijd tegen allemaal bots.:D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2005
  17. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Halo Pc pimpte ik online wel de pan uit, op Xbox met DTM2.
     
  18. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Counter Strike Source.. In teamverband zijn we echt onverslaanbaar (ik zit in een clan) }:] }:]

    Neem het maar niet tegen ons op moahahaha :p[/patsmodus]

    Ik ben eigelijk best goed in Counterstrike: Source, en andere online spelletjes als C&C Generals... :)
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vollebak met halo 2. In ieder geval bij m'n vrienden. Op live! wel wat minder jah maar van m'n vrienden blijf ik winnen. Als ik een hele lange tijd T.H.U.G. 1 kan ik ook van die mega combo's. Maar na het een hele tijd lang niet gespeeld te hebben lukt het me toch wel niet meer.
     
  20. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    kung fu chaos
    ik beat iedereen, moet ik gaan noemen?
     

Deel Deze Pagina