Ik heb ET ook aardig wat gespeeld en ik kon mezelf niet bepaald slecht noemen. Welk poppetje is je specialiteit? Ik ga voor medic en die airstrike dude.
Mijn specialiteiten: Delta Force: Black Hawk Down [PC] (2 jaar intensief online aan het spelen) HALO & HALO 2 [XBOX] (Zoals zoveel zeggen, vooral tegen vrienden, op XBOX Live nog niet gespeeld, maar een heleboel vrienden hebben een XBOX met HALO, ik speel dus bijna nooit tegen vrienden die voor de eerste keer een XBOX Controller vasthouden )
In Counterstrike op de xbox was ik op het laats vrij onverslaanbaar ik had met mijn clan nog geen 1 war verloren.(Toen kreeg ik nog complimentjes) Maar nu met halo 2 sta ik alleen eerste als we een leuk sniper potje doen alleen maaar headshot das zo bruut. Maar ik speel niet om de beste te worden ik speel voor mijn plezier en ben dus niet zo'n geek die zijn hele leven vergald om met zo'n spel eerste te worden.
medic, heerlijk dode mensen beter maken engenieer met gallant, beetje handgranaten schieten en mijnen plaatsen, tank en bruggen repareren sniper met FG42 (das die sniper/machinegeweer toch), lekker kleren jatte en mensen van achteren opblazen met die rugtasjes hehehe
ik met topspin, sla normaal elke bal met riskshot. alleen op live lukt t gewoon niet,door laggy internet van mij krijg ik m nooit goed.
Ik vooral met BO 3 (heb helaas nog geen live). En op de pc online met CSS (Counter-strike Source) kan ik behoorlijk goed zijn .
NBA Street 2 verlies ik echt nooit mee van mijn vrienden. Alleen als ik heel expres heel erg rustig aan doe en gamebreakers laat zitten hebben ze af en toe een kansje. Maar helaas wil haast niemand dat spel meer tegen me spelen...
Kheb een tijd lang erg veel Enemy Territory gespeeld, hoewel ik me niet als onverslaanbaar neer wil zetten was ik toch aardig trots op me prestaties. Speelde ook in een clan die 11e positie in EU ladder wist te halen, ik speelde sinds de 2e clanmatch mee, het is dus niet alsof ik er snel bijgekomen ben toen het ineens goed ging . In Halo, Ut2k4, Red Alert 2 en Quake 3 ben ik ook niet slecht .
Halo 2. Een keer werd ik door 3 omsingeld en ik had ze allemaal met het zwaard verslagen. (De een had 2 SMG's, de ander 2 Needlers en de ander een Battle Rifle) Gelukje dat ze er toen nog niks van konden. Halo 1. (Met slayer in Damnation) Metal Arms: Glitch in the system. (Een raketje) XIII. Vroeger met slayer. (al willen ze niet meer tegen mij) Nu doen we de hele tijd tegen allemaal bots.
Counter Strike Source.. In teamverband zijn we echt onverslaanbaar (ik zit in een clan) Neem het maar niet tegen ons op moahahaha [/patsmodus] Ik ben eigelijk best goed in Counterstrike: Source, en andere online spelletjes als C&C Generals...
Ik vollebak met halo 2. In ieder geval bij m'n vrienden. Op live! wel wat minder jah maar van m'n vrienden blijf ik winnen. Als ik een hele lange tijd T.H.U.G. 1 kan ik ook van die mega combo's. Maar na het een hele tijd lang niet gespeeld te hebben lukt het me toch wel niet meer.