stelletje patserstjes hier ofnie Sommige lui zeggen: er is geen betere in die game te vinden dan ik. Ik own iedereen met dit en dat spel... mooi, maar als 20 man dat zegt is het een stukkie minder geloofwaardig
Xboxbezitter ben het met je eens ik speel voor mijn lol niet voor de winst. En er zijn altijd beteren. Tenzij je nummer 1 op de rankings staat
Ik vind dat ik toch wel redelijk goed ben in DOA3 en Halo2 als ik tegen vrienden speel. Ik ben absoluut niet de beste. (Op Live wil ik met H2 nog wel eens een flink pak slaag krijgen) Maar vrienden van me maken echt geen schijn van kans. - Vriend: 'hehe, Rocketlauncer, komt maar op.' - Ik: Oke - Vriend: -headshot- wtf?? - Ik: sniper
Ik ben erg goed in: - Burnout 3: Takedown (Xbox) - Counter-Strike (Xbox) - Dead or Alive 3 Maar ik wil niet zeggen dat ik in die spellen onverslaanbaar ben.
Onverslaanbaar ga ik mezelf niet noemen, maar games waar ik aardig goed in ben (was) - Quake 3 (PC) - Quake 3 Rocket Arena (PC) - Wolfenstein Enemy Territory (PC) - Need for Speed Underground 2 (Xbox) - Crash Nitro Kart ^_^ (Xbox)
Ik ben aardig goed in Halo 2. Maar niet onverslaanbaar. Er zijn altijd beteren. En zelf die kunnen dood door bijvoorbeeld een headshot. Of door de rocket launcher. Dus niemand is onverslaanbaar. Maar je kan wel goed in een spel zijn. En dat ben ik dus best wel in Halo 2.
- Counterstrike (PC) (niet onverslaanbaar nee) - Top Spin (Ja ook op Live, heb alleen geen Live meer )
Ik vind van mezelf dat ik toch nog redelijk goed ben in halo2. Vind ik zelf dan. Op live wel minder als tegen m'n vrienden. Maar toch wel redelijk hoor.
Halo Halo 2 NFSU NFSU 2 + Manhunt (wie de meeste kills heeft is gewonnen)...bij die extra/bonus levels!
In april/mei 2004 was ik aardig goed in Far Cry online. Ik was toen nr 27 van de ongeveer 25000 van de wereld die tijd. Ik was nie onverslaanbaar want er waren er nog 26 beter dan mij. Maar toch vind ik het een hele mooie prestatie van mezelf. *)
Grappige thread dit. Zeker de mensen die posten: ''Ik own in Halo2 met het zwaard''. Woohoow, als je kills kan maken met het zwaard, dan ben je echt goed. Ik was wel redelijk in Halo1 na zo'n 2 jaar spelen op XBC, maar als ik een filmpje zie van Zyos of de Ogres, dan zie ik toch wel dat ik best wel hard suck.
Geeft me dan eens wat goede tips (misschien via de PV), want thuis zeggen ze dat ik me af en toe rustig moet houden door rustige spelletjes te spelen, maar 't lukt me nooit...dus word ik dan mega argessief...k...back on topic!
bijna niemand verslaat mij met project gotham racing 2 en james bond nightfire en roller coaster tycoon 1
Onverslaanbaar wil ik niet zeggen, want ik heb nog nooit echt tegen zo'n hardcore gamer gespeeld, maar Halo (deel 1 welteverstaan) kan ik hier nog wel goed.