Van mijn vrienden win ik vaak met PGR2. Vaak zeg ik niet altijd. En op xbc win ik ook vaak heel erg vaak.
Bij tony hawk. Maakt niet uit welk deel. Maar 4 ligt mij het beste qua levels. Vrienden maak ik meestal in en online (deel 3 op pc) doe ik het ook wel goed. Maar onverslaanbaar: nee, bij geen enkele game
Geef mij ook maar tony hawk's underground. Combo's van een half uur ofzo. Heerlijk. Het vereist wel veel oefenen.
was laatst op tv over de beste gamer van de wereld.. overall he, dus neit 1 game Check zondag 14:00-15:00 True Life: I'm A Gamer op mtv.. das echt chill, gaat over de beste gamer's ter wereld
FF HEELEMAAL OFTOPIC IK WEET HET, MAAR HET MOET FF CPL Razer (Dallas) - 1st place CPL Asia (Singapore) - 2ndplace Quest (St, Kouis) - 1st place Battletop Universal (Los Angeles) - 1st place team (cK) Frag4 (Dallas) - 1st place team (cK) World Cyber Games Challenge (Seoul) - 1st place CPL Cologne - 1st place Babbages CPL (Dallas) - 7th place CPL Australia - 1st place CPL Holland - 3nd place QuakeCon 2001 - 2nd place Dat zijn z'n beste winsten.. zie wel.. cpl Holland... 3de.. als ik maar zo kon gamen hij won laatst nog een auto, en 100.000 dollar hijs nu hardware tester.. Weet iemand toevallig ook de nickname van de beste gamer van nederland?
Ik own nergens in maar toen ik veel rainbow six 3 speelde was ik daar wel vrij goed in heb nog een tijdje bij de beste duizend van de wereld gestaan, wat ik toch een hele prestatie vind voor iemand met een leven. Beetje jammer dat het spel na een tijdje vol zat met cheaters.
Jammer bij PGR2 op xbc dat ze vaak als je voorligt de game afsluiten omdat ze het niet kunnen hebben dat je weer niet te verslaan bent.
IK BEN ONVERSLAAN BAAR IN ARCTIC THUNDER. ARCTIC THUNDER RULEZZZZ mr_XBOX ARCTIC THUNDER RULEZZZZ, ARCTIC THUNDER RULEZZZZ
ik lees hier net dat onze vriend fatal1ty overall beste gamer is, maar das helemaal nietzo, hij kan gewoon heel erg goed met shooters overweg... ik zou tegen hem wel eens cmr 05 willen spelen maar inderdaad hulde aan hem.. hij verdient wel aardig op het moment jaa