Ik ben momenteel goed in Killzone . Gisteren ff online 100 kills, 1 uur de tijd. Had al mijn 100 kills tepakken in 40 min . de gast die 2de stond had net 72 kills . En dat in een volle server met gasten met Zwart Schildjes.
Hij is van Unreal 2003 dacht ik..Maar of hij 1ste van de EU staat weet ik niet, waarschijnlijk wel van Amerika.
unreal 2003 was het was laatst op mtv ging over gamers enzo en fatal1ty is de beste gamer van europa en amerika zeiden ze hij had voor de 3e keer een heel groot toernooi gewonnen won die $15.000 mee
maar hij is nie beste gamer hij is wel de beste met shooters maar toch wil ik tege hem wel us un potje cmr 05 doen of top spin ofzo... kijke wie wint _0/
Doe mee aan het PGR2-toernooi in het gamesforum! Zie m'n sig... Edit: Ik ben nergens onverslaanbaar in Maar shooter gaan me het beste af, Call of Duty en Max Payne gaan me wel aardig af...
ik was onverslaanbaar in RTCW voor de xbox, maar ik heb dat spel nu een aantal maanden niet aangeraakt omdat bijna niemand het meer speelt door dat neppe n00b halo2, maja als er ooit nog weer veel mensen dat spel gaan spelen ga ik wel weer kijken of ik het nog kan, ik kan iig niet w88 op RTCW2 om weer terug te komen om daar in te gaan ownen
ik schop aardig kont in outrun 2. er zijn er niet veel die mij voorbij gaan behalve mijn neef (leuke spannende races !) en wizpal (speler uit frankrijk). dat zijn dan 2 spelers waarbij ik niet met mijn ogen dicht bijna met 1 stage voorsprong van win. voor de rest moet ik nog racers vinden die de bestuuring/diepgang van outrun 2 gevonden hebben. in schieten zuig ik hard. ik raak nog geen koe op een meter afstand. ik houd dan ook niet zo van orlog en zo. doom 3 vind ik in de 1 player mode leuk, en ook max payne 1 en 2 (PC) en xbox versie van serious sam vind ik leuk (lekkere grote eindbazen, veel schietvoer om neer te halen). maar voor de rest "shiet" het niet op.
Uhum... lang geleden dat ik op Xboxworld iets heb gepost Oja... Ben onverslaanbaar in de DBZ Budokai series, alleen heb me Ps2 verkocht en een Xbox er voor in de plaats genomen
RTCW is weer op de weg terug , er zijn weer meer spelers die genezen van Halo2. Heb zelf mijn server bijna elke dag draaien
Ik ben verschrikkelijk goed in Pacman! Nee even serieus, ik heb eigenlijk op de Xbox weinig spellen waar ik echt supergoed in ben, op de PC heb ik dat echter wel. In Americas Army (PC) ben ik cker wel goed. Dus pas maar op als ie uit is voor Xbox!