1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

In welke houding spelen jullie eigenlijk op de Xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biscuitje, 28 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Meestal zit ik op die bank met mn poten op de tafel :)

En dan kijken we naar deze tv

of we liggen in bed maar dat ga ik niet laten zien he :)

2. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Gewoon op de bank, meestal zo ver mogelijk naar de tv toe, maar dan krijg ik weer pijn, denk ik: Ga lekker achterover gezakt zitten, Maar dan: Whoa! Lukt het weer niet en zit ik weer bijna op de grond. Maarja mijn probleem is eerder het vasthouden van die controller...Mijn duim doet erna altijd verrekte veel pijn, maar ach: je moet er wat voor over hebben hè :9

3. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jammergenoeg geen stoel op m'n kamer, en op me bed zitten gaat ook niet omdat ik dan me kop stoot tegen het bed erboven (stapelbed je weet toch?)...dus zit ik als een crackjunkie (zoals me moeder een keer opmerkte) achterover in een hoekie tegen de verwarming aan, speeld wel lekker overigens. 8)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als een klein kind op de grond ... maar meestal gewoon op de bank

5. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt eerst wakker, dan ga ik eten, dan ga ik naar mijn kamer, ga ik in mijn bed liggen en dan Xboxen :)

In de middag ga ik voorover op mijn bed zitten.

6. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit meestal met m'n edele beentjes over de rand van m'n bed zo'n meter verwijderd van m'n tv. Maar liggen opo m'n bed is ook fijn, met mijn rug tegen het kussen tegen de muur, dan zit ik zo'n drie meter van mijn tv af. En een beetje onderuit gezakt. Op je buik liggen is af te rade, want dan krijg je kramp in je nek en gaat het ademen minder gemakkelijk dan normaal. Het liefst heb ik ook de gordijnen dicht tegen weerspiegeling, maar dat valt wel mee.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat iedereen dat heeft.
    Als ik op m'n kamer ga gamen/tv/dvd kijken, moeten de gordijnen dicht, anders zie ik niets. :'-(

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook als de zon schijnt natuurlijk. Ik ga meestal lekker in mijn zitzak zitten. Of lekker ligen.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb m'n eigen entertainment room (oude kamer van m'n zus die is gaan samenwonen :D)...daar heb ik een bank staan...een echte relax bank..en dan daar tegenover m'n tv met xbox...echt chillen!

op m'n kamer heb ik ook een tv maar daar xbox ik nooit op..daarvoor heb ik m'n entertainment room 8) :9

Laatst bewerkt: 29 apr 2003
  10. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het goed voor mekaar,
    ik zit of op mn kamer, lekker op bed. of in het "computerhok" want daar staat een vet relaxte bank. Zo een die heel schuin staat en ook als bed kan dienen.

11. twist

twist Guest

Voor mij een aantal verschillende mogelijkheden:

A: In bed, en helemaal onderuit gezakt.
    B: In bed, niet onderuit gezakt (ofwel Xblive positie ivm communitcator)
    C: Op bed <=meestal
    D: Op een stoel vanaf achter me pc als ik ook op het forum zit bijv.
    **nieuwe mode soon***
    E: Op een bank :+

:+

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ultieme game positie (word nog aan gewerkt overigens)
    -Liggend op een Auping bed met de achterkant en de beenfunctie allebei een beetje omhoog (automatisch uiteraard)
    -flatscreen TV op 1,80m hoogte aan de wand, een tikkeltje voorover gebogen.
    -de gamepad met een onzichtbaar touwtje aan het plafond hangend zodat ik hem niet steeds in de lucht hoeft te houden

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Maar achteroverzitten bij mij is ook weer zo gaar. Dan komt dat verdommde headsetje tegen de leuning aan en dan.... tja, dan zit het niet meer lekker hè.

Dus dan ga ik weer voorover zitten, dan gaat het weer pijn doen, ga ik weer achterover zitten, word het spannend en moeilijk dan ga ik weer voorover zitten, dan krijg ik weer last van m'n schouders, ga ik weer achterover zitten heb ik weer last van die headset, enz, enz, enz...

Wat een dilemma hè... pff, Bill maakt ons het leven wel zuur 8)

P.S: Lol, wat heb ik eigenlijk een onzinthreat opgestart zeg|:-

14. alibi

alibi Guest

gewoon lekker onderuit gezakt in me bureau stoel! of in me rietveld-stoel, zit ook erg relaxed maar daar krijg je wel een houten reet van!!;)

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan mn 8erkant van mn bed naar bovenklappen.. dan zit/lig ik te xbox'en

16. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Op een Beraustoel :mad:
    er is geen plek voor een bank in mij kamer

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jij bent 13, je hebt dus nog genoeg plezier in je leven (lekker met opoe naar de speeltuin). Kijk wij moeten werken, of zitten in de bovenbouw. Dan is Xboxen zowat het enigste leuke in je doordeweekse dag.

Snappie, over een paar jaar ga jij lekker met paps een muur d'ruit slaan en dan kun je mooi een bank er neerzetten om je stress weg te werken.

Amen8)

18. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mijzelf voorbereiden op het gigantische apparaat wat ik onder controle moet krijgen. En natuurlijk mezelf lekker maken }:] .

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Moet je nog sparen ofzo >(

20. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel zo'n lekker ziekenhuis bed willen hebben lekker met afstandbediening bed lekker schuin zetten dat zou pas relax zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina