Indiana Jones

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sultan_of_Swing, 14 mrt 2003.

1. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien toch wel een goed spel, meestal zijn spellen naar aanleiding van films niet goed. Indiana Jones films vond ik wel leuk, dus als ze er een goed spel van maken ga ik hem misschien wel kopen.

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zijn er voertuigen?

3. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen voertuigen

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    JAMMMMMMMMMER
    in die vorige was het wel cool (vorige indy dus)
    weet niet hoe die heet

5. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga m ook kopen k hou wel van dat soort spellen:+

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook kopen vooral als hij een beetje goedkoop is ergens nie voor 70 dan koop ik hem nie voor 50 of zo

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap je zin niet echt matn :D

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat ik hem nie voor 70 zou kopen maar als hij 50 was wel snap je nu wel??

9. IAmCaughtSIT

IAmCaughtSIT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indi is de man

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    oohwja okee! matn

ik word echt beter in dat vechten a en x tegelijk is trouwens vastpakken

met je wapens kan je ook slaan, echt cool vooral met die shotgun dat doe je me x (met een wapen in je hand dus)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2003
  11. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gespeeld (via OXBM). Fantastisch spel. Ik denk dat ik het level al meer dan 5x gespeeld heb.
    Dit is er ook eentje dat volgende maand zeker in mijn Xbox te vinden zal zijn. Het vechten is inderdaad super-uitgewerkt. Lekker ouderwets knokken, vlotte bewegingen. (Zelfs mijn vriendin vond het leuk om Indy bezig te zien, en dat wil wel wat zeggen :) )

Met het zwemmen heb ik ook nog wat problemen, maar dat wordt wel weggewerkt. En die hulpicoontjes, ik ben ertegen omdat je dan teveel geleid wordt, maar anderzijds is het wel handig: gewoon even op 'Y' drukken en je kan verder. Ik hoop alleen dat die icoontjes er niet voor gaan zorgen dat het spel op 1-2-3 uitgespeeld zal zijn.

12. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zitten trouwens wel voerthuigen in, iemand rijdt dan, of jij rijdt zelf maar dat is dan onrails, en dan moet jij iemand anders van z'n fiets ofzo afschieten

13. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook dat het geluid in het spel soms verschrikkelijk hapert ? Echt irritant, maar liever het geluid dan het beeld (alhoewel dat dat ook soms een beetje schokt)
    Men had het toch iets beter moeten afwerken, maar voor de rest: een prachtspel !

14. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Is de retail versie beter afgewerkt dan de demo? Ik hoor nogal verschillende verhalen. De ene review zegt dat het spel vol bugs zit en de andere hoor je er niet over.

- Locke

15. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    het is een vette game maar hij duurt veel te kort!!:mad::mad::mad::mad::mad:

16. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    indi rool3zz..

17. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    De bugs die ik soms tegenkom:
    - het geluid hapert soms
    - Indy zit soms voor de helft in een muur
    - het beeld heeft ook al eens geschokt, maar dat was eigenlijk maar eenmalig

Maar ondanks dit is het een fantastisch spel hoor. Ik denk dat de ene door die bugjes niet kan genieten van het spel en dat de andere zo genieten van het spel dat ze die bugjes er maar bijnemen.
    Ik hoor gelukkig tot de tweede categorie :)

18. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Het klinkt niet zo erg als sommige reviews doen geloven.

- Locke

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Spel is zwaar relaxed, gewoon ready to rumble maar dan moeilijk arcade en zweep. Alleen een nadeel: maar dat staat al in m'n tag ;)

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    *boost voor oude thread*

Ik heb deze gisteren bij Bart Smit gehaald voor 30 euro.
    Super!!!
    Dit is wat Tomb Raider op de ps2 had kunnen zijn, want wat was dat een baggerspel zeg.
    Lekkere controls, mooie graphics (vooral in het praag-level) en een leuke fight-engine.

Dus eh, als je van dit soort dingen houdt, dan kun je hem goedkoop scoren bij Bartje ;)

Deel Deze Pagina