hmmmm, ik vind het maar helemaal niks. :{ Are U kidding?!? Dit is echt helemaal geweldig! Ik wil ook zo'n ding! Man, dit is echt een gat in de markt! Hier moet je patent op aanvragen, de hele handel in massaproductie brengen en verkopen die shit! Booming Business!!! "Atmoz Innovations Inc." Klinkt goed toch?!? Ik wil je wel helpen als (aankomend) communicatiemanager zijnde. Zorg ik voor de P.R. en de reclame enzo Deal?
Dan wil ik als bouwkundig ing. wel het hoofdgebouw voor je ontwerpen edit: zat 2 dingen tegelijk te doen en toen stond er opeens een hele vreemde zin
haha lol, hier gaat gewoon een mega multinational uit ontstaan, met miljarden euro's winst, vestigingen in alle landen, noem het maar op! althans, als Atmoz mee wil werken.....
lol, is goed zeg het maar Ik zou het sowieso vet vinden als zo'n apparaat binnenkort naast de DVD/CD/TV in de winkel zou liggen. Er is schijmbaar iets mis met het filmpje. Dat hij middenin ergens stopt. Als je hem download kun je hem wel helemaal zien. Hij duurt 1min. 48 sec. Op het einde zie je nameijk ook alles werken enzo.
Hey Atmoz kerel, je bent weeres uberleet bezig man... Je verbaast me echt wel steeds weer, hahaha. Binnenkort weereens een pint (lees: Jupke) pakken he. Lang niet gezien. PS. doet de telefoon het nog??? (snap het niet, bij mij was ie best gaar altijd, of heb je die ook helemaal gemod... hahahah)
echt super vet Atmoz!! filmpje was ook errug fijn, vooral leuk dat het lijkt alsof je TV niet aangaat...maar die moest gewoon opwarmen JE naam in ledjes is ook vet kewl goeie shit man knetter veel bewondering voor!
Atmoz .. jij ownt. De dingen die jij maakt zijn echt top. Zeker dit man. Echt strak gedaan. Applausje waard oor
damnnnn ik heb net dat filmpje gezien, dit is echt zo leip! en vooral met dat limburgse accent, en met die tv! jij wachten en zo raar kijken en toen ging die tv aan, zag hem glimlachen! hahaha ik vind dit egt heeeel vet, en heb er heeeel wat voor over omdat hier in mijn kamer ook effe in te bouwen....