1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag net de game binnen, ga em zo spelen ben echt benieuwd!!

    een nieuwe rpg van square enix :D

    kan iemand mij miss vertellen hoe de achievemts zijn btw? en hoelang ben je bezig ongeveer om dit spel uit te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je bent geloof ik ongeveer 25u kwijt aan het uitspelen van. De achievements zijn voor de helft story gerelateerd en voor de andere achievements zul je wss de game nog een keer willen spelen en even je best moeten doen.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    achievements draaien ook veel om het crafting systeem. Je moet al je crafting skills (blacksmith, alchemy etc.) tot een bepaald level halen.

    Daarnaast zijn ze story related en combat related zoals: doe een lange aerial combo bijvoorbeeld.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    En ook enkele van "Sla alle explosive boxes kapot in het kasteel". "Red Aya zonder damage te krijgen" (Erg lastige achievement).

    Zie hier het lijstje met achievements met een grote kans van missen:
    - "Barrel of Lulz" - Make sure you destroy the barrels BEFORE leaving the prison.
    - "On the Run" - If you get hit at all whilst carrying Aya load your game.
    - "Rock, Stock, and Barrel" - Make sure you do NOT destroy the Castle gates.
    - "Capell to the Rescue" - If any prisoners die load you game, theres a time limit for this section.
    - "Guardian" - If any of the villages die load your game.
    - "For the Children" - If Leif is hit load your game.
    - "The Tide of Battle" - If ANY member of your party is hit load your game.
    - "Imperial Guard" - Put your weapon away, and run up the stairs.
    - "Marathon Man" - Put your weapon away, and run until you reach the village.

    - "Compulsive" - Requires you to have had all items in your inventory at some point, this does NOT mean that you need to have the items all at the same time. There are many items that can be easily missed in this game, a full list will be posted as soon as possible.

    - "Artistic" - Requires you to create all spells, to do this you will need to collect Notations. The Concerto, Suite, and Capriccio Notations are all Missable, check the "Artistic" guide for specific information.

    - "Hephaestus's Hammer" - Requires you to create the Azureal Blade. To this requires the Emblazoned Sword. This item is given to you early in the game and can be sold. if you sell the sword you will NOT be able to unlock this achievement.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thx, maar hoeveel gs krijg je dan ongeveer na het 1x uitspelen :) ?
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Uuuh, 950 ofzo... Als je het goed doet. Als je je totaal niet op de achievements richt, denk ik 500-600 ofzo. Met een beetje gemak 800...
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    en is het ook een aangrijpend spel dat je echt in het verhaal trekt :) ??

    ik kan niet wachtentot ik thuis ben vanavond damn!!
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het begin is beetje traag maar na een paar uur zeg maar als je party ineens verdubbeld in aantal wordt het interessant
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is leuk hoor..ik vond de 2e disc leuker dan de 1e. Ik heb er ongeveer 27 uur in totaal over gedaan.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben nu bij de DRAGONBONE SHRINE
    en stga pal voor een deur die zegt dat ik wat nodig heb met wings ofzo
    weet iemand hoe ik hier doorheen kan komen?
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Lees dit even:
    http://guides.ign.com/guides/821710/page_14.html

    Is wel een spoiler op je huidige hoofdstuk.. Dus voor het verhaal zou ik de guide alleen raadplegen indien nodig.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    thx mooie guide ook!!
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit nu een klein beetje vast...
    ik zit bij CASTLE PREVANT, en nu kwam ik boven iemand tegen en toen ging ik weer terug... maar ik kan he tkasteel niet uit en moet nog wat doen
    weet iemand waar ik ben/snap wat ik bedoel wat ik moet doen?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet zeker, maar vaak als je vast zit moet je rond lopen tot je een storend/ruizig geluid hoort en dan je fluit gebruiken om een deur of muur te openen
     
  16. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij erg op Sudeki! Ziet er vet uit!
    Als ik moest kiezen tussen deze game en mass effect, welke is dan de betere keus?

    Arjan
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zijn twee verschillende games die je niet met elkaar kunt vergelijken. True, het zijn beide RPG's, maar beide games geven daar een compleet andere invulling aan. Kijk en lees wat reviews, en kijk dan gewoon welke game jij het leukst vind.
     
  18. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik al, ze lijken me beide erg vet.
    Is mass effect een garantie voor meer dan 50 uur spelen?

    Arjan
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er puur aan hoe jij speelt. Bedoel ik zou over fable nog 50 uur kunnen doen terwijl menig speler gewoon toch puur ook gaat voor het verhaal en dan is het max toch wel 15/20 uur.

    Mass effect heb ik nog niet uitgespeelt dus kan geen oordeel geven maar ze zeggen dat het net zo'n verslavend en uitgebreid iets is als oblivion dus dat zou wel goed moeten zitten kwa 50 uur.

    Deze game leek mij wel gaaf maar hoelang kun je hier over doen als je alles beetje wil verkennen ook etc? En kun je na uit spelen nog verder spelen?
     
  20. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja logisch, ik heb Fable 6 keer gespeeld, 2x de eerste versie, 4x the lost chapters LOL
    Ik heb daarnet Golden Axe geruild voor Infinite Undiscovery, maar Mass Effect komt er ook zeker nog een keer.

    Arjan
     

Deel Deze Pagina