1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die compulsive achievement is ook kut. Verder zitten er ook nog een paar achievements in die gebugged kunnen zijn.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    tijdje geleden dat ik deze speelde hoor, maar die characters hebben in-field abilities.

    Die grote man met de bijl kan rotsen kapot beuken. Wellicht ook tegen die baal beuken en dan kist eraf laten vallen? Of anders later in het spel 1 van die ninja's die hebben een griphaak
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat Ninja-meisje kan dat inderdaad. Gewoon connecten met haar, die chain-schiet-skill gebruiken en je krijgt de items.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe was bijna 2 maanden geleden dat ik die vraag stelde ;) Inmiddels was ik er al achter gekomen.
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit te denken om deze game samen met the last remnant te kopen voor 30 euro is dat het waard of...?
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    TLR is alleen al dubbel en dwars dat geld waard. IU in mijn ogen niet, maar ik hou niet van action based jRPG's, dus dat kun je beter niet aan mij vragen :eek:
     
  7. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    IU leek me juist leuker dan TLR :eek:
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    TLR is turn based. Not my kind of cookie.

    IU heb ik uitgespeeld en prima mee vermaakt. Kan misschien een beetje eentonig worden kwa vechten, maar je zit toch elke keer weer in een nieuwe missie/setting en het verhaal is ook leuk om te volgen.

    IU nog een keer spelen zou ik niet doen, omdat het veel tijd kost. Wel speel ik nu graag andere Tri-Ace games zoals Star Ocean 4.
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stemmen in Star Ocean 4 waren om te huilen:'-(

    Heb dit spel voor 10 euro kunnen vinden het verhaal is wel intressant maar ik vind het wel raar dat er soms geen stemmen zijn. Vraag me af of die stukken wel in de japanese versie zaten
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt, er mist af en toe tekst die ze niet vertaald hebben. Best wel slecht eigenlijk! Maar niet echt hinderlijk ofzo.
     
  11. tonny

    tonny Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi met ton ik heb een probleem met infinite undiscovery
    ik kom niet verder ik ben nu in een veld na het woestijn waar je die kristalen moet verslaan maar die in de lucht hangen kan ik op schieten ik kan er niet op richten ik weet het niet meer :lol:
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    4.955

Deel Deze Pagina