1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo te zien is zijn de battles real time en niet turn based ? En kun je je party members dan wel opdrachten geven ?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ooit Eternal Sonata gespeeld?

    Yup dat was al een tijdje bekend. Dus geen random battle meer. Lijkt een beetje op FFXII. Misschien dat het systeem ook zo werkt. Daar kun je commando regels maken zodat party members een chain van moves afwerken.
    Moeilijk om allemaal uit te leggen hoe ht werkt maar was wel een super systeem.

    Leuke ingame filmpjes. Kan iemand die hier plaatsen? Ik weet niet hoe het werkt maar probeer het ff. Zitten btw wel irritante framedrops in.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    [GT]38371[/GT]

    [GT]38369[/GT]

    Alstu!! :)

    Ziet er geweldig uit :)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Thx. Was al op het forum voor de tags aan het zoeken maar kon ze niet vinden.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Trouwens, vindt jij die engelse stemmen ook zo goed? :+

    Sorry, moest effe :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    INNUENDO DIVE!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Achja, van mij hoeft het ook niet. Maar die gast een pagina terug reageerde wel erg overdreven.

    Maar Japanse stemmen vind ik persoonlijk helemaal niet fijn. Dan kom ik niet goed in het verhaal.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook niet met engelse ondertitels erbij? Het zou top wezen als je...

    de stemmen naar japans kan veranderen
    en de attack-move stemmen uit kan zetten

    Dat zou perfect zijn :)
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind die japanse stemmen altijd zo super vaag. En dan kun je je ook niet echt inleven wat ze zeggen.

    Maar hoe dan ook wordt het een cool spel :)

    Ik hoop alleen niet dat het op FFXII lijkt. Maar meer op Rogue Galaxy :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Not going to happen. Dat is gewoon eigen aan anime en JRPG's.

    5 September om exact te zijn en dat is al héél lang bekend hoor :+.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar weet je wat het is, de tijd vliegt voorbij. Ik weet nog toen GTA IV uitkwam...das echter alweer heel wat maandjes terug,maar ik herinner het me alsof het gisteren was. En ik weet nog toen de eerste beelden van IU uitkwamen en dat we allemaal zaten te kwijlen...en ik baalde toen want september leek nog zo ver weg, en moet je nu zien :p.

    Ik ben in elk geval blij dat ik in m'n 3 weken vakantie flink gegamed heb, wat ik normaal helemaal niet heel erg veel doe, terwijl ik zoveel vette games heb. Heb ik in elk geval aardig wat games eindelijk uitgespeeld voordat de volgende lading aan topgames eraan komt :).

    Ook een nieuwe preview op RPGamer.

    http://www.rpgamer.com/games/other/xbox2/infundiscovery/infundiscoveryprev.html

    Dit stukje klinkt mij echt als muziek in de oren -->

    -

    Infinite Undiscovery’s name springs from the most touted aspect of its combats: Situational Battles. In these scenes the characters must contend with environmental effects and other complications while fighting monsters as usual. In one situational battle, Capell is chased by enemy soldiers while carrying a wounded ally – through the middle of a town being attacked by a dragon! In others, he must contend with earthquakes, tidal waves, and falling rocks. The choices that the player makes during these scenes influence later events, suggesting multiple endings and character paths. The possible discoveries are both (supposedly) infinite and unknown.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik vind ze verschrikkelijk. Bijna net zo erg als Engelse stemmen in een anime. Ik denk dat je er op een gegeven moment wel aan went. Dat had ik wel bij Eternal Sonata. Als ik ze echter op Japans kan zetten doe ik dat zeker. Ik heb ze tevens liever uit als Engels maar dat is waarschijnlijk geen optie in een jRPG.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    helaas versta ik geen Japans, dus zouden ze net zo goed Chinees of Arabisch kunnen spreken dan.

    Maar is er wel bekend of het spel taktisch wordt? Ik vond Eternal Sonata achteraf een kwestie van kiezen welke 2 specials je aanwijst aan je poppetjes.

    en dan in gevecht lopen, knoppen rammen om hoge combo te krijgen en dan net binnen de tijd een special uit te voeren voor veel schade.

    Ik hoop ook dat je meer dan 2 spells/speciale aanvallen kan gebruiken in een gevecht. In het filmpje zag ik X en Y gemapped aan 2 aanvallen, maar het maakt het altijd zo beperkt.

    Stel je voor dat je bij Lost Odyssey (ik weet dat die turn based is) maar 2 aanvallen/spells zou kunnen kiezen
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk niet dat het spel heel tactisch wordt, al kun je wel aanvallen parryen door op het juiste moment te blocken (beetje zoals een fighter dus).

    Wat zou ik dit graag met vrienden online willen doen. Lijkt me hier perfect voor, maar helaas...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop echt dat deze niet tegenvalt. Heb absoluut wel zin in een RPG als dit. Ik vond Oblivion geweldig,maar dit zijn weer hele andere soort RPGs en het heeft veel te lang geduurd voordat zoiets naar 360 kwam...om over PS3 maar te zwijgen (wat is er in hemelsnaam met White knight story aan de hand?) Nog maar eventjes....dus de reviews zullen wel vrij gauw binnenkomen denk ik :)
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game ziet er geweldig uit! Binnen een kleine 3 weken al verkrijgbaar. :cool: Kan in ieder geval niet wachten!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep van een kameraad die nu in Leipzig zit, dat de game alvast niet op de GC zal staan. Wegens problemen met Koch?......zolang het maar problemen voor de GC zijn en niet de releasedate hmmm? :p

    OEI...niet vreselijk positief....

    http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3169372
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ach RPGs doen het nooit goed daar. Zelf ben ik ook al 2x in Leibzig geweest. We misten wel vaker grote titels daar. 2 jaar geleden was die Wii niet eens speelbaar. Die kwam ook gewoon op de geplande datum.
     

Deel Deze Pagina