1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ach ja, het is Square-Enix en zover ik weet hebben zij nog nooit een RPG hier uitgebracht met Japanse stemmen (zie maar naar de FF reeks).
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik zal de game volgende week bij Dimension plus wel even een kwartiertje uitproberen, als ie bevalt dan neem ik de game mee (want mocht ie na langer spelen tegenvallen kan ie de volgende dag terug). Want IGN kan de game vinden tegenvallen, misschien ben ik het daar helemaal niet mee eens....maar verdomme...geen japanse stemmen, ben bang dat dat één grote ergernis zal worden voor mij.
     
  3. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze eerste recensie van IGN heeft mij wel duidelijk gemaakt dat ik dit spel niet gelijk met de launch hoef te kopen. Misschien vis ik m later nog wel ergens uit een budgetbak ofzo....
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    IGN gaat ook niet zomaar zonder enige reden de game afkraken, er zal dus echt wel iets mis zijn met de game om zo'n laag cijfer te krijgen. Maar uiteraard ga ik de game eerst zelf testen.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Die slechte framerate zag je al in de filmpjes.

    Ign is wat dat betreft een stuk positiever over Tales of Vesperia, ook een JRPG. Zie het betreffende draadje op deze forum.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    IGN is meestal erg down to earth ;)

    En hoe kun je nou positief over Tales of Vesperia zijn? De demo was echt belachelijk slecht 8)

    Maar ik ga deze game ook niet op release halen. Dat heeft niks te maken met de game zelf maar de dag ervoor komt Spore uit, en die heeft ietsje meer prioriteit :+
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De demo was inderdaad kut, maar de reviews zijn weer positief (en ook het beeldmateriaal ziet er positief uit)... dus zeg jij het maar. :+
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Twee nieuwe trailers

    http://neocrisis.com/content/view/1932/41/


    De tweede trailer is nieuw en ik moet zeggen dat het er verdomd goed uitziet, nou kan ik me herinneren van vorige trailers dat er stukken bij waren die er ineens heel lelijk uitzag, nou ja lelijk...niet echt gedetaileerd maar in deze trailer is het allemaal erg netjes hoor. Ik ga de game hoe dan ook uitproberen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  9. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik 1 ding heb geleerd van mijn ervaring met demo's (sinds het PS1 tijdperk) is dat een demo nooit representatief voor het uiteindelijke spel hoeft te zijn.....
    Dit staat meestal ook al aangegeven voor je met de demo zelf begint. Game programmeurs zijn vaak ( terecht zo blijkt maar weer) bang dat er gamers zijn die een spel beoordelen op een demo.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee, idd niet altijd ;) Maar vaak wel :9

    Het is ook niet mijn bedoeling hier Tales of Vesperia te zitten afzeiken hoor :+
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies , ik dus ook. Ik vond de review van IGN ook wat kort. Ze zeiden eigenlijk niks over de graphics, pas op het eind iets heel korts...maar das niet genoeg want zo slecht vind ik het er echt niet uitzien. En de battles zien er idd fun uit (behalve dat irritante geroep dan van die moves) en ik weet dat het idd in genoeg rpgs dus zit,maar hier klinkt het extra ergelijk. Maar ik blijf benieuwd naar de game, ben dan ook zeker benieuwd naar de andere reviews die ongetwijfeld dit weekend en anders volgende week erop komen.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sinds dat enkele games belachelijk hoge cijfers hebben gekregen (en naar mijn idee onterecht), neem ik totaal niets meer aan van reviews. De nieuwe filmpjes van de game zien er trouwens goed uit zeg!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Is er al bekend of de Asia versie Japanse stemmen heeft met Engelse subs? Anders ga ik waarschijnlijk voor die.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Idd, als de game mij bevalt dan wil ik eigenlijk niet die irritante stemmen hebben, want ik vind die stem van Kapel echt te erg.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat hij zegt over dat je zo idioot veel moet 'managen' voor al die characters in je party, terwijl dat allemaal zeer onnodig is, ik snap wel dat hij dat niet kan waarderen. Qua graphics heb ik het echt slechter gezien hoor, vind het er eigenlijk gewoon goed uitzien in die videoreview. Maar als die sidequests echt zo saai zijn...dan blijft alleen de main quest over en dat is dus ook allemaal niet je van het...volgens IGN dan. Het blijft afwachten (in mijn geval in elk geval).
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Infinite Undiscovery komt alleen wel een dikke maand eerder uit als Fallout 3 en Fable 2, mocht je niets te doen hebben tot die tijd, dan is het de vraag of Infinite Undiscovery je kan pleasuren tot die tijd. Ik denk toch van wel.

    Misschien ik de afweging die ik wil maken nog of ik Infinite Undiscovery neem of Sacred 2.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sacred 2 is meer een hack'n slasher en heeft qua genre veel weg van Too Human.

    Fable 2 komt toch redelijk binnenkort uit? (Of vergis ik me nou?)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat Fable 2 hier op 24 oktober uitkwam. Haal Infinite Undiscovery sowieso. Ben een liefhebber van RPG's (helemaal van Square-Enix) dus deze hoort in m'n collectie thuis. Ben sinds de eerste beelden van de TGS van vorig jaar al verkocht aan deze game!
     

Deel Deze Pagina