1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar over slechte framerate gesproken...Mass Effect kampte daar in bepaalde gebieden ook flink mee. Maar ik heb me super vermaakt met die game. Of neem dan bijvoorbeeld GTA IV...godskolere, die kan ook vaak genoeg (overdag in de game) gigantisch laag gaan (framerate). Dus dat zal het nietverpesten voor mij. Van wat ik ervan zie in in die filmpjes vind ik het er heel cool uitzien. Coole characters, goeie combat. En ik begreep van 1Up dat het verhaal ook erg cool word na een tijdje.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De filmpjes zien er inderdaad best goed uit.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zag ik ook al in eerdere filmpjes. Maarjah doorbijten dan maar....

    Ik denk dat ik donderdagavond even in Nijmegen kijk of hij daar al is.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou moet ik wel zeggen dat dat stukje met die draak er wat simpeltjes uitzag. Toen ik daarover las zag ik echt iets spectaculairs voor me. Dat is het duidelijk niet...en godskolere wat zijn die tweelingen irritant zeg.....waarom konden dat nou juist niet mijn vijanden zijn? LOL!

    Review van Gameinformer..ze geven de game een 8 en zeggen o.a. dit

    It may not be the best game on Tri-Ace’s resume, but it’s still one of the best RPGs available for the 360.

    Hieronder de hele review....


















    CONCEPT:

    A good game manages to grow from the average story at its roots

    GRAPHICS:

    The excellent visuals stand in contrast to missteps like poor lip-synching and repetitive dungeon design

    SOUND:
    Some of the voice acting is downright painful, but a nice score evens out the audio

    PLAYABILITY:

    The ally AI is more than capable, so you’re never babysitting

    ENTERTAINMENT:

    Shorter than your average RPG, but it’s time well spent

    REPLAY:

    Moderate





    ri-Ace is one of my personal favorite developers. It has made a name for itself by creating intricate role-playing experiences for hardcore RPG fans, utilizing unconventional battle systems and unique stories. Infinite Undiscovery nails the combat, but the story is disappointingly well-worn – especially for the developer behind games like Valkyrie Profile and Radiata Stories. Fortunately, Infinite Undiscovery’s inventive mechanics elevate the familiar tale and distinguish it from the rank-and-file of role-playing games.

    You’ll take up the flute of a minstrel named Capell, who happens to look exactly like the world’s greatest hero (coincidence, right? Wrong!). Of course, he gets swept up in a quest to save humanity and joins forces with a group of freedom fighters. In the company of these peers, Infinite Undiscovery has its best moments. Your allies are unusually intelligent – or at least competent – in combat, which helps emulate the sensation of fighting alongside capable warriors. Capell is still the driving force of any battle, but I never felt I had to do everything myself. If one of your guys is fighting a group of soldiers, you can count on him to get the job done.

    Amid your actions and the flashy moves of your party, battle is a gorgeous sight to behold. Explosions, sword slashes, and various particle effects go off in all directions, but the carnage never extends beyond your control. Even though you primarily use Capell, you can link to your other party members (including a giant bear!) and direct them to perform certain abilities. They’ll use special attacks on their own as well, but you need to monitor them so they don’t drain their entire mana pool. This could have been prevented by more ways to adjust ally AI behavior when you aren’t linked, but your options are limited.

    The depth of combat, along with the character’s skill development, mainly drives your progression. In other words, don’t count on the plot to keep you enthralled. You could take a checklist of genre clichés and fill it out by the end of the first disc. Surprise princess? Check. Spell-casting children? Check – plus they’re twins to boot. There are a few surprises, one of which I had spoiled for me because I paused the game, which displayed the too-revealing title of that chapter. I guess I should be thankful that most events are fairly *predictable.

    Despite the formulaic plot, some of the characters are endearing (a giant bear!), and several dungeons make excellent use of a multi-party mechanic that lets you put all of your *accumulated warriors to good use. Along with its thoroughly entertaining combat mechanics, these elements help Infinite Undiscovery recover from its lack of surprises. It may not be the best game on Tri-Ace’s resume, but it’s still one of the best RPGs available for the 360.

    -JOE JUBA



    Second opinion



    Infinite Undiscovery has a swagger on the battlefield, but a monotone voice for storytelling. This tale of played-to-death clichés and vanilla dialogue moves slowly, often grinding to a halt for town visits, but quickly becomes an afterthought when combat commences. Each battle is loaded with excitement and deep in strategy, allowing you to dive in headfirst with sword strikes or assign commands to your party members. I especially like how most of the battles are completely menu-free. If you are in danger of dying, just hit a button to yell out for help. If your party members are draining MP too quickly, order them to conserve it. All told, the party AI is quite impressive, and the quick interfacing with them works well. Your focus is always on the heart of the battle. While enemy types are recycled too often (hey, another giant!), the battle scenarios are nicely varied for both single and multi-party formations. Skill progression and item creation also add a ton of depth to the mix. In the end, Infinite Undiscovery is a great game to play. It’s just not that much fun to watch.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga morgen ff kijken :). Ill let you know.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik zie veel van de battle snufjes terug in Tales of Vesperia. Daar zie je teammates ook om healing / items vragen; kwestie van de goede knop indrukken. Geen menu's dus meer.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat er weer geen MP zit in een RPG.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hij kwam vanmiddag binnen. Met een beetje geluk kreeg ik hem om 5u mee... I'll let you know ^^.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    FRS had hem vandaag nog niet. Zit erg te denken om deze of Mercenaries te halen. Of allebei. Voorkeur gaat uit naar deze eigenlijk.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had gehoopt de game vandaag te kunnen scoren, maar helaas. Met een beetje mazzel morgen. Vind het wel vreemd.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hier ook niet nee (DimPlus, Groningen). Er stond trouwens een 2 nieuwe iemanden achter de toonbank welke ik dus vroeg of Infinite Undiscovery al binnen was. Zegt 1 zo'n hampel: "Neee joh, die komt nog lang niet uit".

    Humz kej, sure mate |:-.

    Anyway, ik heb er zin in. Give it an another try tommorow.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag de game gehaald bij Nedgame, ben de game nu aan het spelen en hij valt mij heel erg mee. Grafisch gewoon goed, toffe style. Vette muziek, prima combat...helaas kunnen de battlevoices niet uit...raar..meerdere mensen zeiden van wel op andere fora....:confused:.
    Jammer dat je soms bij cutscenes gewoon stemmen hebt en dan bij andere cutscenes totaal niet...onbegrijpelijk. Ik ga verder spelen.
     
  13. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik was vanmiddag in de stad en ging kijken of hij al ergens te koop was maar ik heb hem nog nergens gezien. Bij de FRS wisten ze niet of hij deze week nog zou binnen komen
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    20 uur gametime en dan nog repetetive.....ik wacht wel op Fable 2 en speel mbt J-rpg LO eerst wel lekker uit. Tegen die tijd misschien al wel Star Ocean oid.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind gamespot niet zo goed meer. Ik geef het spel toch een kans
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game de hele avond gespeeld en heb me prima vermaakt. Nou ben ik geen echte JRPG kenner, ik was meer voor de Fables, Oblivions, etc. (ik vond JRPGS qua style altijd wel heel cool, maar turnbased battles was niks voor mij) deze vind ik erg cool. Gewoon een uitstekende game als je het mij vraagt. De battles zijn echt heel erg fun de graphics zien er vaak genoeg heel netjes uit en alleen maar op sommige plekken (het stuk dat de draak achter je aan zit) is het niet supermooi. Ik zit nu in een grot en het ziet er daar prima uit. Ik erger me ook totaal NIET aan de stemmen, dat is echt een verassing want ik was bang dat ik me kapot ging ergeren. Nee hoor...de 'Dancing Rhapsodys' en dergelijken kwamen vaak genoeg voorbij..maar heb me eigenlijk niet ge-ergerd eraan. Morgenavond ermee verder, nu maffen.
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En hoe zit het met die skills? Zoals forging en writing etc ;)
     
  19. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet The Last Remnant niet! :)
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb hem net ook ff opgehaald. Zal vanmiddag rond een uur of 5 wel vrij zijn en aan de slag gaan ^^.
     

Deel Deze Pagina