1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Infrarood met Samsung X600

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Heideroos, 18 aug 2004.

  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een laptop.
    Ik heb ook de Samsung X600 en zou graag beltonen en afbeeldingen op mijn gsm zetten via infrarood.
    Weet iemand met welk programma dit lukt? En waar ik dat kan downloaden?
    zijn er mensen waar het al gelukt is met hun X600?
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een infrarood port erop zitten ? Anders moet je die eerst kopen, en krijg je de software erbij geleverd. Zat er misschien wat bij je telefoon aan software ? Kijk daar eens naar, misschien helpt et !
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    wacht ik zoek het ff op, ik gerbruik het ook voor me E700

    klik op deze link en je download Easy Studio, waarmee je plaatjes,ringtones etc kunt overzetten naar je telefoon en andersom. Overigens gewoon te vinden op de samsung site :+

    ik zie dat het niet werkt...

    GA naar de samsung.com site, klik links -midden onder op het knopje download center...dan krijg je een menu kies daaruit jouw telefoon en ga dan naar het tabblad software/firmware en kies daaruit het enige programma dat er staat
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  4. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ook foto's van je gsm naar je pc krijgen? Of kan je alleen ontvangen met de gsm?
    van waar haal jij je logo's en ringtones dan?
    Ik heb het net geïnstalleerd. maar ik krijg hem niet ingesteld op infrarood...
    Er blijft altijd COM3 staan bij die poort
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die maak je zelf :)

    Met het programma PSM Player 5 kan je midi-bestanden omzetten naar MMF bestanden. MMF (ook wel SMAF genoemd) bestanden zijn beltoonbestanden voor je Samsung.
    Hier klikken

    Logo's kan je gewoon zelf maken met programma's als photoshop. Je moet je plaatjes maken op resolutie 128x128. Kan je ze niet zelf maken, dan ga naar bijv. onderstaande link en klik bovenaan op downloads en kijk dan onderaan bij 128x128. Dan kies een willerkeurige telefoon uit (de jouwe staat er niet bij, maar de resoluties zijn allemaal hetzelfde dus het maakt niet uit). Dan sla je die foto's op (let op dat het jpeg bestanden zijn! gif pakt samsun niet, iig mijn samsung niet)
    http://www.celldownload.com/index.html


    Wat ook misschien interessant is, is hoe je stukjes echte muziek kan omzetten naar een beltoon.
    hier vind je hoe en waarmee
    Ik doe het zelf en heb al een boel echte liedjes als beltoon (meestal neem ik gewoon het refrein).


    Je moet ergens bij de opties de Com3 poort veranderen in Irda. Dat staat ergens bovenaan in de balk, eerste menu. Daar is het ergens, ik weet het niet precies want ik heb het programma op mijn vaders laptop staan en kan het dus niet voor je nazoeken.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ik kwam er dus achter dat je ook gewone MIDI's erop kan zetten, ik vind het altijd wel leuk om gebeld te worden met een mario deuntje ofzo

    game midi's kan je vinden op www.vgmusic.com
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe bedoel je "ook gewone midi's"? Kan dat? Anders ga ik dat ook doen met mijn C100.
    Het is wel toevallig, ik heb ook een aantal beltonen van vgmusic.com :D
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik probeerde het want ik had geen idee waar ik die originele samsung dingen vandaan moest halen zonder te betalen .pdd of weet ik wat het is, dus toen probeerde ik gewoon es wat MIDI's en die werkte gewoon :)
     
  9. Temp

    Temp Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe

    Heb ik me toch eens helemaal aanzitten melden hier!
    Terwijl ik niet eens xbox heb of een fan ben

    Kwam hier via google toen ik: "hulp mmf bestanden" intypte
    wat een avontuur...

    Maar oke

    Ik heb zelf ook een Samsung e600 en mij is gelukkig alles nu gelukt
    ik maak nu me eigen beltonen.
    Heideroos, de reden waarom jij ze er niet op krijgt is omdat je het verkeerde programma gebruikt... E600 gebruikers hebben EasyGPRS nodig.

    Download link:
    http://www.samsung.com/nl/support/p...ypecode=&model=SGH-E600&filetype=SW&language=

    Bij instellingen kan je kiezen dat je via Infrarood gaat...
    Ik heb zelf tientallen beats gemaakt voor de e600.
    Ze zijn ieder geval beter dan midi bestandjes.

    Contact me op msn als je ze wilt, het zijn er 26: cc_leroy@hotmail.com

    Als je nog problemen hebt, laat het me weten!

    Succes!
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier nog iemand die dit programma gebruikt om verbinding te maken met z'n gsm?
    Ik heb namelijk een probleem hiermee.
    Ik kan verbinding maken tussen mijn laptop en mijn gsm.
    Wanneer ik easygprs start, laadt hij alle nummers, smsjes,...
    maar ik kan maar geen ringtone uploaden. Die optie staat steeds in het grijs, ik kan ze dus niet selecteren.

    Ik weet dus totaal niet hoe het komt, want beide toestellen "zien" elkaar wel blijkbaar.
    Btw, ik heb een Samsung x600.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb ook een aantal functies grijs, dat zijn gewoon functies die mijn telefoon niet ondersteund. Dan vind ik het raar dat het bij jou de beltonen-zend-functie is, want dat zou je telefoon toch moeten kunnen ontvangen? Wellicht heb je een verkeerde versie van EasyGPRS.
     
  12. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zowel easy studio als easy gprs.
    Volgens de samsungsite, zou easy studio moeten werken met mijn gsm. Heb de easy studio van mijn x600 page gehaald.

    Maar hij heeft exact hetzelfde probleem dan easygprs. Communicatie van gsm naa laptop: OK (de smsen enz toch). Omgekeerd is er precies geen verbinding...
     
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    owja.. je moet in opties ff infraroodpoort selecteren bij easystudio.. maarhum.. kun je geen PIM's and filemanager gebruiken? dat gebruik ik iig..
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En welke gsm heb jij?
     

Deel Deze Pagina