true, ik kan nu gewoon opnemen en alles, maar nu moet ik er nog leuke filmpjes van maken, weet iemand simpele software waarmee ik wat effectjes kan toevoegen?
Jep sostic, download op microsoft.com windows movie maker 2! Hier kan je goed mee editten. Hier mijn filmpje HTML: www.freewebs.com/timvanl/filmgoed.zip (zeg ff of hij het doet). Je moet dat tekstje ff copy en pasten in je adresbalk
Moviemaker is toch voor XP only? Zoiets had ik gehoord iig, mja ik download hem nu en ik test hem zo wel ff. Alvast bedankt _0/ Ok, geunzipped en nu krijg ik een filmpje van Halo pc dat je een headshot knalt, boeiend?
Die nemen het op doordat ze hun videorecorder aan de TV/console hebben gelust, en dan sturen ze het bandje naar OXM. Daardoor is het ook vaak van die lage kwaliteit.
kwaliteit is redelijk... beter dan ik had gezien van een ander, die ook met fraps had gamaakt. Beetje te kort om echt te oordelen
Het was ook slechts een test..ik heb meer, grotere, bestanden. Maar die zijn gelijk 8mb (hoge kwaliteit).