ja nou lekker. Er zijn ons 6 levels beloofd en we krijgen er maar 1. Daar zou ik geeneens de moeite voor nemen door het blad te kopen..
Hoewel de ene boeken winkel em sneller heeft als de ander.. op schiphol (amsterdam) heb ik em al gespot
hehe heb m idd ook vandaag binnen gehad Otogi speelt echt geweldig Starwars - Kotor had een 9.5/10 Freedom Fighters een 7.9/10
Hier heb ge een linkje http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3678&PHPSESSID=336ba901d9e96bf0ab16e97cf2e88921 Bron: Urty
Is The Great Escape nog iets fatsoenlijk geworden? Lees overal negatieve reviews Het is nl één van mijn meest favo films.
Aan het eind van nummer 19 stond dat er in nummer 20 een demo van Freedom Fighters bij zou zitten. Die zit er dus niet bij zeker?
hehe, dat OXM word door veel mensen hier afgekraakt.. Persoonlijk vindt ik het (sorry nederlandse XBM gasten) beter als XBM, misshicen door de demo die in mijn dvd kasje mooi past, of misschien het blad zelf dat erg groot en dik is.. hmmm
Dat valt toch wel mee?, er word alleen af en toe wat gezegt over dat ze dingen beloven die er in het volgende nummer zitten die er gewoon niet in komen. Das wel jammer. Maarja, zo te zien komen er weer meer demo's op. Op naar de winter (game) maanden
hmm, nja maar de mensen die geen Live hebben, of er gewqoon op zitten te wachten die worden keer op keer INDERDAAD teleurgestelt.. owja, ik heb em vandaag bij depost vandaan gehaalt (ik=lid) en ga dus opok ff Island Thunder Testen.. overgens, ik had gisteren gebeld dat ik em niet had en toen zei die vrouw:.....dat ze em opnieuw zouden opsturen... ze...hebbben...toch...niet...em...2....x...opgestuurt
Dat weet je best wel, want we hebben het hier over gehad Als je dat nou elke maand doet en het 2e exemplaar verkoopt, kun je weer een jaarabo nemen LOL En ach, meteen happen er mensen toe om hem gratis te krijgen.... In dit geval scheur je het blad doormidden en knip je de DVD in 2-en voor Urty en Jeroen...
Nee, hoeft niet. jeroen is wel zo aardig om hem aan mij te geven Maar ik denk dat het wel op gaat vallen als je het elke maand doet.
Ik heb onlangs een abonnement afgesloten op OXM en ik kreeg vervolgens een brief waarin stond dat mijn eerste exemplaar nr. 20 zou worden. Ik heb echter nog nix ontvangen... Vraag: zijn er nog andere abonnees die het september nr. ook nog niet ontvangen hebben ?