Tis inderdaad een beetje aan de late kant, maar daar hebben meer abo's ook ervaringen mee (goh, ik ook). Bel komende maandag naar hun om te vragen wanneer jou nummer verzonden is. Bv. ik weet dat nummer 20 op 2 augustus verzonden was en begin deze week had ik nog niks, dus heb ik even gebeld. Anyaways, voor de abo's van OXM UK heb ik een handige tip. In mn laatste e-mail kreeg ik dit mee van de klantenservice: "I am able to give you the new subscription website. This is www.xboxsubs.co.uk. This will let you access your subscription details using your web ID." Het is dus een website waar je je abo info kan raadplegen dit is nieuw. Om in te loggen heb je een password nodig. Het was even puzzelen, maar de code die je moet gebruiken is NIET je subscriber number maar de code die op het etiket staat van de verpakking waar je magazine in werd verstuurd. Diezelfde code gebruik je trouwens ook om je account actief te maken van de WEBSITE van OXM UK. De code moet zoiets zijn als "ABC9DEF9". Die code weet je dus pas als je het magazine al hebt gekregen of even belt voor je abo info naar die abo lijn van OXM UK SUCCES!
ik lees nu dit of die ene site: hoef je nu niet meer te bellen??!!!!(!!!!!!!!!!!!!!!!!) owja, het is wel cool als je moet inloggen op OXM.co.uk omdat je lid bent.. wel lache dat andere mensen geen toegang daarvoor hebben
I sdat nog iets bijzonders: de moeite waard om voor abbo te nemen, of zeggen jullie van:"daar hoef je het niet voor te doen, haddne ze beter weg kunnen laten"?
nja, ik heb zelf een abo genomen om iedere maand +/- 4 spellen te kunnen testen terwijl ik dan maar 9 euro per maand(/keer) kwijt ben.. dit is een goedkope oplossing als je veel wil testen maar niet €69,- wil uitgeven.. hoe dan ook, dat exclusieve gedeelte is niet echt super.. het is gewoon een extratje, maar daarvoor moet je geen GBP69,95 uitgeven..(pond dus..)
Heb nog 2 vagen. eerst hadden ze coole gameplay filmpjes ipv die stomme play more dingen. Weet iemand of die filmpjes nog terug komen. Vraag 2, hoeveel kost een abbo in euro's?
Maar we hadden het over het abo'tje...maarok... Tuurlijk als jij graag 13 nummers in een jaar koopt a minstens 14 euro...is dat veel beter!
ik heb nu al een paar ker gehad dat er niks interessants in het blaad staat, dus dan koop ik die gewoon niet.:{
maar let wel op als je je OXM bij de Bruna koopt dan kost het je 14 euro per blad (ongeveer) 13 x 14 = €182 ik vind het `t wel waard owja, die OXM(als ik em 2x krijg) word eerlijk verkocht via X-bazar
ja maar zoals ik al zei, koop ik ze niet allemaal. Kun je het ff hier melden als ie eerlijk verkocht word?
Yep, geen problemo ik stuur wel een pm.tje ofzow.. shit, dubbelpost Dat zijn de demo`s voor volgende maand!! (zoals gemeld door Fireballs_nl) dat is niet verkeerd, zeker Soul Calibour II en Conflict Desert Storm II interreseren mij zeker wel