1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Injustice: Gods Among us

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 20 jun 2012.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Postbode, schiet eens op O-) Ik zit nu Superman II te kijken, maar als het nog lang duurt moet ik met III beginnen en die is kut 8)

Mwah, voor Lobo ga ik de season pass iig nog niet halen. Battle Arena event was wel lachen, ben onder de indruk van hun marketing.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Sommige Starlabs missies zijn echt $$!$!#!$!#$ Ik ben er voorlopig nog wel even zoet mee. De storymodus al een tijdje uitgespeeld. Tussen de starlabs missies doe ik de battle modus dat is de oude vertrouwde arcade. Ik ben trouwens wel van plan om de season pass te halen want ik wil toch alle nieuwe characters. Wat ik me wel afvraag is waarom er maar vier characters bij komen. Er van uitgaande dat ze hetzelfde doen als bij MK. Er zijn namelijk genoeg DC characters die in de game kunnen gaan verschijnen.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zodat ze een Injustice 2 kunnen maken met genoeg vernieuwingen en nóg meer nieuwe characters... It's all about the money!

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    [yt]kIloz_emUcI[/yt]

imo een goede review van Injustice. Goede en slechte punten worden behandeld en dan ook veelal met uitleg waarom. Enige waar je even doorheen moet skippen (als je het niet leuk vindt) is het introductie gedeelte en tussendoor is er ook een scene.
    Maar goed, ik weet dat van Maximilian Dood

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
  6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk komt mn CE vandaag. Die statue is echt super vet. Vet groot ook volgens mij 30cm.. en gedetailleerd.. echt een hele nette statue

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Angry Joe review is ook weer goed. Net cijfer ook wederom.
    Kan mij ook wel vinden in die opmerking dat het jammer is dat je geen tag, e.d. matches kan hebben. En inderdaad die intro's/outro's en supers worden op een gegeven moment vervelend. Dat had ik in de demo al.
    Maar de pluspunten wegen daar toch wel tegenop.

edit

Ik moest mijn fiets even wegbrengen naar Decathlon, daarnaast zit Mediamarkt. Dus tja, ben dus thuisgekomen met de CE van injustice incl pre order dlc.
    Heel mooi beeld zit er bij, zeker in verhouding tot de prijs. Waar ik bij Bioshock Infinite een beetje teleurgesteld was door het beeld heb ik dat bij deze juist niet. Heel veel detail, erg mooie heldere metallic kleuren. Persoonlijk vind ik deze vergeleken met de US variant een stuk mooier en dynamischer. En 300% verbetering vergeleken bij het beeld wat toen bij MK zat.

Wel 2 kleine tips voor degene die hem ook krijgen. De batarang in de hand van Batman moet je er zelf in doen. Zoals het staat in de uitleg is niet helemaal goed, er zit een klein zwart pennetje aan de batarang die weer vast komt te zitten in een vinger van Batman. Hierdoor houdt hij hem uit het uiteinde van de Batarang vast en niet in het midden zoals op de tekening staat. Ook zou ik na passen en kijken hoe ie komt te zitten hem opnieuw plaatsen met een klein beetje lijm. Anders geheid dat ie een keer kwijt raakt.
    Andere tip is voor de zweep van Wonder Woman. Dit is gemaakt van gouddraad gevlochten om ijzerdraad. Werkt goed, alleen de uiteindes kunnen een beetje rafelen. Als je voordat je de zweep plaats op het beeld een klein beetje lijm aan de uiteindes van de zweep doet (wel die doorzichtig opdroogt) dan voorkom je grotendeels het rafelen.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    30 minuten video review? Holy shit!!

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Story mode uitgespeeld afgelopen weekend, was leuk maar wel korter en minder tof dan die van MK.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Scorpion? Beh, laat maar zitten die season pass.. Misschien koop ik Zod apart, de rest is niet interessant genoeg. Jammer!

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Was wel te verwachten toch, de characters van D.C. die enigszins interessant zijn zitten al in de game.

13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Die interessant zijn voor de meeste denk ik ja. Een Supergirl, Superboy, Batgirl etc zie ik ook erg graag in de game. Misschien niet te verschillend maar daar zal Netherrealm wel iets op vinden. Ben nu de arcade (classic battle) aan het uitspelen. Misschien niet echt ontopic maar, zag ik in een gametrailers video, is het niet eens tijd voor een DC vs Marvel of MK vs Streetfighter? Zelf kan ik geen genoeg krijgen van de versus series.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zod vind ik wel ok.. En ik had nog wel wat leuke kunnen verzinnen. Robin (Damian), Two Face, Killer Croc alleen al uit Gotham. Misschien was Jor-El ook wel stoer geweest. Of één van de Watchmen, Swamp Thing, Supergirl, Red Hood.

Ik denk dat ze Lobo en Scorpion beter in de game hadden kunnen stoppen en dan wat betere sellers als DLC aanbieden. Batgirl en Zod zijn m.i. niet genoeg om een seizoenspas te halen.

15. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Lobo is tenminste een DC character die ook wel eens op de vuist is gegaan met Superman. En persoonlijk vind ik hem erg tof.
    Scorpion is imo gewoon BS. Er zijn meer dan genoeg toffe characters DC over. Inderdaad Two face en killer croc b.v (die al ietwat in het spel zitten). Maar ook b.v. Mr Freeze, Black Canary, Darkseid, Dr Fate, Zatanna, Starfire, Deadman, Deadshot, Starman (new earth versie), Etrigan, Rhas Al Gul, Poison Ivy, Static, voor mijn part Bizarro. Allemaal betere keuzes wat mij betreft dan Scorpion. En dan is Scorpion nog wel mijn favoriete MK personage

16. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    mijn favo character is Green Arrow (by far), het eindfilmpje van zijn Arcade mode toont zijn sidekick; zou tof zijn als deze Red Arrow nog speelbaar wordt, al is het alleen maar in de vorm van een skin, vond 'm er zo cool uitzien! (en is ook wel handig voor een mirror fight op de bank, dat groen en rood maakt de poppetjes iets beter van elkaar te onderscheiden)

http://injusticegodsamongus.wikia.com/wiki/Red_Arrow

fingers crossed for me!

Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ben zelf nog een beetje zoekende. Speel atm met green lantern,, nightwing en bane, maar bak er niks van. Ondanks dat heb ik echt heel veel plezier met de game. Het ziet er goed uit en speelt lekker weg.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game totaal niet zien aankomen. Is het beetje een bruut spel heb ook wel intresse om hem te gaan kopen eigenlijk..

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    de meest enthousiaste mensen over de game, zul je wel in dit forum tegenkomen :)
    enorm lastig te beoordelen, wat voor jou een bruut spel is...
    denk dat we niet in dezelfde categorie van geinteresseerden vallen, want deze game stond al heel lang op mijn radar (ik kon zelfs MK vs. DC enorm waarderen in tegenstelling tot de massa, dus hee, ben dan wellicht ook niet de aangewezen persoon om Injustice te adviseren)
    maar ja dus, het is een toffe game... of je nu voor de diepgang in een fighter gaat of juist van casual potjes houdt, waarbij je niet per se zoveel tijd wilt investeren in het leren van combo's o.i.d. - er is voor elk type speler wel voldoening en plezier te halen; ik merk met name ook met 'vrienden op de bank' (die zelfs nog nooit de game hebben aangeraakt) dat het werkt - mede dankzij de interactieve backgrounds, kan iedereen al snel meekomen, zonder dat ze constant tegen kansloze perfects oplopen

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan helemaal niks met Green Arrow :+ Ik las je post en ging battle met hem doen, maar ik bakte er geen kont van. Was wel gaaf om met de skin van Steven Amell's Arrow te spelen! Eindfilmpje inderdaad wel vet! :thumbs:

Deel Deze Pagina