Je zit fout.... Als je zo'n ding koopt betaal je ook gewoon BTW.... Alleen prijzen ze hem in groothandels altijd ex btw. waarom weet ik eigenlijk ook niet... De BTW is wel aftrekbaar als het product weer verkocht is, anders betaal je dubbel btw aan de belastingdienst .....
nee niet precies eigenlijk maar... stel ik zou het zeggen en een collega ziet het zou ik schijten want ik mag dat soort info niet doorgeven... in me contract staat dat ik dan een boete van 25.000 gulden krijg... een beetje overdreven maar ja....
Dan maak je ff een nieuwe nick aan, en zeg je dat je bij de plaatselijke pc boer werkt en zij hem voor zoveel inkopen Dan weten wij genoeg hoor
hahaa... als ik het zou weten zou ik wel een manier vinden om het te zeggen misschien... (maar ff misschien erbij gezet).... maar ik weet het niet... ik weet alleen dat we geen korting op dat ding krijgen... maar wel op de spellen en accesoires....
Je zegt het zelf al "....een beetje overdreven maar ja.....". De wet staat dat soort dingen niet toe, er is jurisprudentie over dit soort gevallen. Dit soort artikelen in je contract is alleen maar om jou bang te maken, maar het is onrechtmatig volgens de wet. Maak je maar geen zorgen, maar je hoeft het niet aan mij te vertellen. Als je het zou weten, zou je het iig nog naar Shriko met PM kunnen mailen. Tering ik voel me slim
tuurlijk mag het wel... ik heb getekend dat ik 25000 gulden betaal als ik iets geheims doorvertel... ik weet niet of dat er ook bij hoort maar ik neem maar het zekere voor het onzekere want 25000 gulden is toch een hoop verloren xbox spulletjes he...
Nogmaals, je hebt getekend ok! Maar het is en blijft onrechtmatig van hun. Waar jij akkoord op geeft zijn bedrijfsgeheimen. Zoals bijv. de komende acties. Maar inkoopprijzen vallen daar niet onder, elke halve gare mongool in nederland weet heus wel dat de inkoopprijs van een product behoorlijk lager ligt dan de adviesprijs. Dus daarom dat ik dus zeg, in dat geval is het onrechtmatig dat zij 25000 van je zouden eisen. Tenzij jij natuurlijk gegevens gaat doorspelen naar andere elektromagnaten, zoals bijv. jullie verkoopcijfers van het afgelopen jaar. Ik noem maar wat. U dig me? Daarbij, ik dwing je dus niet om iets te vertellen. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer alleen maar een aanvulling te geven op hetgeen wat jij zei . Van mijn part vertel je geen jackshit, kan mij geen reet schelen Hadi hoi hoi
De cijfers die ik voor me heb zeggen... kosten om een xbox te maken zijn $325, en verkoop is $199. Vandaar dat hij €479 was, dan konden ook de winkeliers nog verdienen. En nu verliest microsoft, en sommige winkeliers maken geen winst (door hem voor de inkoopprijs, $199 omgerekend naar euro, te verkopen). Dit jaar verwachten zij een verlies van 800 miljoen, en volgend jaar verwachten zijn een verlies van 1.13 miljard (op de xbox). Dit zijn cijfers van Microsoft zelf. Microsoft zegt daar ook bij dat het een goede investering was, en dat ze bezig zijn met (plannen) voor Xbox2 en een homestation (met digitale videorecorder etc.) hot stuff dus. De console wereld moeten zij nog winnen, en begonnen met de xbox
Ik heb gelezen dat ze bij de prijs van E 479 al verlies maakten op elke verkochte console. Maar da's dus niet zo?
Het boeit niet of ze verlies maken ja of nee op 1 Xbox. Nintendo maakt verlies op de Cube, Sony neem ik aan van wel, iig in het begin wel. Xbox is een langeterminsproject en het boeit MS totaal niet of ze hier nou nog winst uit gaan behalen. Dat is totaal niet wat ze verwachten en niet eens naar streven. Het gaat om een goed platform te creeeren met een grote fan/userbase die meteen een Xbox 2 kopen zodra die uitkomt.
Natuurlijk weten zij dat ze met de xbox1 geen winst kunnen maken, 'tis een ondergrondje, en stuk grond omspitten en beton storten kost nu eenmaal geld, en binnenkort staat er een kasteel op In 2006 willen ze de xbox2 introduceren, hopen dat de ontwikkelaars iets meer overuren maken De prijzen van de xbox, de bedragen ($325 en $199) komen van microsoft zelf, met een prijs van €479 zou ook microsoft er op verdienen, helaas, ging dat niet goed voor ze, en wij hebben een beetje mazzel. Alhoewel winst natuurlijk ook in ontwikkeling wordt gestoken...
Ik meende dat Nintendo de enige van de drie was die geen verlies maakte op de consoles die ze verkochten. Ik weet niet of ze er winst op maken maar ze draaien dacht ik wel quite.
is ooitis in een interview gezegd dat de xbox2 niet voor "een of ander evenement" (weet niet meer welk) uitkomt en trouwes, een console moet ongeveer 5j meegaan: 2001+5=2006
er was eerst gezegt dat bij het volgende WK (2006) de nieuwe Xbox kwam, maar dat klopte niet want het was dus dat ze eigenlijk gezegt hebben dat het dichter bij het volgende WK zit, dan het vorige, dus dat kan ook nog 2008 ofzo zijn
Ja dat was gewoon puur verkeerd vertaald. En de Power Unlimited had dat geloof ik blindelings overgenomen.. Beetje jammer maar kunnen ze ook niet veel aan doen (denk ik)