Zonde, ik bewaar al m'n consoles voor de collectie. Ik heb m'n Psone ook nog, maar da's eigenlijk voor de kopietjes ( ). Doe ik tegenwoordig niet meer aan hoor, ik zou niet durven....
ja maar hij bewaart het.. hij zegt niet dat ie er nog op gaat spelen... dus stel xbox2 is backwards compatible... dan speelt ie gewoon xb1 games op z'n xb2 maar hij bewaard z'n xb1 gewoon voor z'n collectie
Nee, ik speel er nog op hoor. Alleen kopietjes en een paar spellen die op de PS2 een beetje raar doen, zoals cmr 2.0, die doet raar bij het save-scherm op de PS2. Er schijnt zelfs een lijst te zijn van Psone games die het niet of niet goed op PS2 doen. Maar goed, da's een ander verhaal. Als de XBox 2 gewoon perfekt XBox 1 spellen draait en ik dus geen kopieën heb dan zet ik m'n XBoxje gewoon in de, erm, box.... Kelder dus.
Who gives a damn wat je met je xbox1 doet als je de xbox2 hebt... Wel grappig dat mensen er nu al over nadenken. De xbox is pas een paar maanden uit... in Nederland... Maarre, moraal van het verhaal..... IK WIL EEN QUAKE VERSIE OP DE XBOX !!!!!
Wat ik er mee bedoelde was... Dat als je een xbox2 hebt, dat je geen nachten wakker van ligt omdat je niet weet wat je met je eerste billyboybox moet doen Maarre... om even van de hak op de tak te springen... Ik hoorde dat playstation3 een 1000 mhz processor krijgt(? hoorde, ergens in een gameshop)... wat zal xbox2 dan wel nie krijgen....
Dat lukt ze totaal nooit. De PS3 gaat namelijk nooit over naar I386 en blijft een mooie RISC-processor, danwel iets anders innovatiefs. Dat de PS2 uit 200 niet op minstens 500 Mhz draait heeft dan ook te maken met de complete andere CPU-architectuur. Ik vermoed dus dat 1 Ghz dichter in de buurt ligt bij de PS3-CPU dan de door jou genoemde 3 Ghz. Sony wil wel ooit distributed PS3-kracht realiseren. Gesharede CPU-power via een netwerk: mensen die niet gamen staan hun CPU-tijd af aan mensen aan het PS3-netwerk. Aangezien dit nog in de kinderschoenen staat (RC5, OGR, SETI@Home etc. moet nog allemaal worden gedownload omdat de mensen nog niet massaal over breedband beschikken, en voor dit soort technologie is een gewoon supersnel 10/100 Mbit LAN nodig oid.), vermoed ik dat dit pas bij de PS4 wordt geintroduceerd. Maargoed, dat was compleet offtopic. Van de uiterst vriendelijke verkoper weet ik dat toen de Xbox nog € 479 kostte, er welgeteld 7 euro winst op werd gemaakt. Ik denk dat dit nog ongeveer gelijk is, en een Xbox voor de inkoop dus rond de € 282 ligt, 7 euro onder de goedkoopste Xbox-standaardprijs. Trek daar 19 % BTW af en dan kom je op € 237 voor een Xbox exclusief BTW. Maar ik betwijfel of je 'm daarvoor krijgt.
Maar jongens.. dat duurt nog zo lang!! We kunnen nu nog ruime tijd geniet van de eerste Xbox, waar nog zulke pareltjes van games op komen!
Gistermiddag Huntertje gehaald Ik ben nog volop met deze BillyBoyBox bezig hoor Lekker een reuze teddybeer neerknallen !!! Kijk, dat is nou lol