Innercity 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darth Nielz, 19 dec 2004.

1. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie zijn der geweest?
    en wat vonden jullie er van?

Ik heb zelf alleen maar in de Q-Dance zaal gestaan (Danaaaaaaaaaaaaaaaaa) dus heb nu vreselijke pijn in mn poten *)

vond het alleen wel veel te druk. ik was om 12 uur de rai binnen en stond pas tegen één uur(!) in de hardstyle zaal, omdat ik gewoon drie kwartier vastzat in de gang er naar toe (met nog zo'n paar duizend anderen leek het wel).

maar ach, voor die 25 euro die een kaartje me kostte hoor je mij voor de rest niet klagen O-)

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben niet geweest. Maar hoe was de aankleding dan. en de muziek enzo. Werd er een beetje goed gedraaid?

Ja het binnenkomen in de Rai schiet nooit op. Had ik ook met In Qontrol.

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond t ook wel vet, t was alleen een beetje drukjes jah, maar dat was t vorig jaar ook.
    Ben verder alleen maar in de zaal van Q-dance en de main geweest rest sprak me niet zo aan, wat vinden jullie eigenlijk van een urban zaal op innercity? Ik vind het een beetje bagger dat t er is.

4. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa vind ik niet....normaal ga ik ook voor de hardere stylen. Maar niet alle mensen houden daar van. En om toch een zo breed mogelijk publiek aan te spreken doen ze dat. Zo kunnen de mensen ook kennis maken met andere muziekstylen. Opzich vind ik dit wel een goeie zaak. Het is weer eens wat anders.

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Was fantastisch : heel de tijd staan stampen :p ben nu alleen zooooo moe. Urban spreekt me niet aan en hoort niet op zo'n feest, ach toch niet geweest :p

6. JDA

JDA Guest

ik wacht tot mindcontroller en hellbound :)

7. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe was de aankleding van het feest eigenlijk?

8. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    mwah de aankleding viel wel mee. het was Vegas-style maar ik heb er niet echt veel van gemerkt eigenlijk (maar heb er ook niet naar gezocht). de overgrote meerderheid van de bezoekers had ook niet echt speciale Vegaskleding aan bijvoorbeeld. in de Q-dance zaal was het enige wat mij was opgevallen die gigantische Q aan het plafond, en al die spacende mensen om me heen natuurlijk :D

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet geweest, want Innercity spreekt me op de een of andere manier niet aan. Voorheen was Q-Dance toch niet aanwezig op Innercity? Ik kan me herinneren dat het een groot techno feest was namelijk.

Overigens ben ik op oudejaars avond waarschijnlijk wel bij Qrime Time te vinden. Gangstah hardstyle! :cool:

10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    De aankleding was wel minder dan vorige keer, maar toen was ook bijna iedereen in het thema gekleed, miss was t deze x ook wel een beetje vaag thema

11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een leuke avond gehad maar ik vond de organisatie ronduit kut. Veel te druk, irritante promo chicks die beweren dat een gedownloade innercity cd niet zo goed klinkt als de gene die je van hun krijgt bij een id-t mag abbonement :p Verder wel hele gezzelige mensen tegengekomen. Het langst heb ik bij Koe-dance gestaan en de main. Release your self heb ik ook een tijd gestaan om dat je daar ff lekker kon ontspannen. Nu ff live setjes luisteren , horen hoe de rest was. Voor de geinterreseerden op http://www.weirdinside.com staan al wat foto's, binnenkort meer en een verslag. Nu nog ff bijkomen was pas om 18:00 mn bedje uit :)

12. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha was die promo chicks ook tegengekomen, wist niet of ik ze uit moest lachen of medelijden met ze moest hebben ;)
    maar waar kan je die live sets luisteren dan?

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek ze van een private ftp server af. Als je geluk hebt dan komen ze ook wel openbaar op het internet, dan zal er uiteraard een linkje komen op weirdinside en zal ik het hier ook even melden.

Dit zijn de live sets die er zijn:

Innercity_2004_-_Blank_and_Jones_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Brain_S_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Deep_Dish_Live_19-12-2004-4CHOON
    Innercity_2004_-_Faro_and_Marcus_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Ferry_Corsten_Live_19-12-2004-4CHOON
    Innercity_2004_-_Gabriel_and_Dresden_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Lucien_Foort_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Marco_V_Live_19-12-2004-4CHOON
    Innercity_2004_-_Monika_Kruse_Live_19-12-2004-4CHOON
    Innercity_2004_-_Rank_1_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE
    Innercity_2004_-_Tom_de_Neef_Live-CABLE-12-19-2004-HSALIVE

Allemaal vrij rustig en aangezien ik bijna de hele avond bij Q-dance heb gestaan is dit wel leuk om mee bij te komen :)

14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    K hoop dat er nog wel wat live sets bijkomen van de Q dance zaal, leuk om weer te luisteren :p

15. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag nacht, savonds kan je ze luisteren op id-t radio want dan is het weer stampavond van q-dance en worden de sets uitgezonden. Uurtje daarna zullen ze wel op internet verschijnen. Het licht viel me trouwens vies tegen bij q-dance, ik weet dat het daar altijd simpel is met wat mooie lasers maar hier hingen gewoon 4 verkeerd afgestelde aldi lasers en wat gloeilampen:

Wat dat betrefd vondt ik de mainstage 10 keer mooier:

Nu maar is bedtijd, tis verdomme al 3 uur :eek:

16. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Innercity eigenlijk best wel kut..
    Niet dat ik een slechte avond heb gehad maar het viel me tegen in vergelijking met de voorgaande jaren. Zo vind ik het op sommige plekken veel te druk en was het geluid ook niet alles. Maar verder wel een leuke avond gehad!

17. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Feest was ok, Morrillo was lekker, Carlos Rios en Vincent de Wit waren super, bij Billy Nasty ging het ook wel aardig los

verder veel in de Q zaal geweest ivm vrienden die van hardstyle houden, enigste wat me kon bekoren was promo en Yves de Ruyter

DhhD jammer genoeg gemist

Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  18. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van Jermaine?

19. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    HUH, jah. Ken je hem ?

20. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Yups, één keer op shockers ontmoet en ken hem van het phono forum

zeg maar dat die m`n biertje nog te goed krijgt, al sinds sensation vorig jaar :p

Hij kent me onder dezelfde naam :)

Deel Deze Pagina