inQontrol

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tsdb, 13 feb 2007.

1. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    inQontrol is weer op komst en het beloofd een spetterend evenement te worden. Het feest dat jaarlijks in de Amsterdam RAI wordt gehouden zal dit jaar plaats vinden op 14 april. Het nieuwe element dit jaar aan inQontrol is dat jij zelf kan bepalen wie er komt in zaal 2 (visitor is inQontrol dus).
    Ikzelf vind het een geniaal idee. Je hebt de keuze uit een groot aantal dj's. De 7 dj's met de meeste stemmen op donderdag zullen op 14 april gaan draaien in de Amsterdam RAI.
    Ik ben benieuwd wie hier allemaal heen gaan & wie er allemaal stemmen of al gestemd hebben?

Ik ben er sowiezo 100% zeker! ik ga donderdag kaartjes halen en kan nu al niet meer wachten tot 14 april! :D

De link om te stemmen:
    http://events.q-dance.nl/2007-04_14-april_inqontrol/line-up/djpoll/vote.php

als verzoek/tip;):
    Jongens stem op Activator, dit is het nieuwe opkomende talent uit italiƫ. Activator is al een tijdje in de running, maar staat nu echt aan het punt om door te breken.
    Ik zou hem zeer zeker willen zien op inQontrol, maar dan moeten jullie ook allemaal stemmen!! dus weet je niet op wie je moet stemmen of zou je hem graag een keer willen zien, stem dan Activator! het is een kleine moeite.. hooguit 5 seconden

vind je activator niks, stem dan lekker op iemand anders :)

/Mod Topic verplaatst naar ASEL - the Matrix

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  2. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor jou heb ik op activator gestemd. Hoop voor je dat ie komt en dat je een te gekke nacht zult hebben!

:)

3. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    aaah muchas gracias :D hij staat nu net 7e met paar honderdste verschil! alle steun dus nodig ghehe

komop als niks wilt stemmen.. stem dan ff activator.. kleine moeite!

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Super ik hoop dat ik er dit jaar wel zal zijn, vorig jaar ging helaas niet door :'-(

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er eigenlijk ook naartoe maar kmoet nog een jaartje wachten i.v.m. leeftijd. Kheb btw Luna gestemd.

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hier ook heen :D word zeker een heel erg vet feest! en omdat qlimax ook super was en georganiseerd was door qdance moet dit ook wel goed komen. Heb ongelooflijk veel zin in dit feest, het is alleen een beetje jammer dat ik de maandag erna voor het eerst naar me nieuwe stage toe moet...

heb btw op DJ Luna gestemd, die kerel is egt heilig_O_ :9

7. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen maar brakke dj's, maar inQontrol is ook niet echt mijn feest.

Wel nog even op Activator gestemt. Nooit iets van 'm gehoord, maar 't zal wel kut zijn ;)

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heel veel zin in In Qontrol!!
    Vorig jaar ook geweest,en dat was goed knallen.
    En jezus mina wat was de bass vorig jaar hard toen de donkey rollers begonnen te draaien!!

Eind vd maand samen met wat maten een kaartje kopen,en knallen in april!

En btw ook gestemt op activator.
    :b: 8)

Laatst bewerkt: 14 feb 2007
  9. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Luna draait echt als een koe de laatste 2 jaar, ik heb ook niet op alpha gestemt omdat die zowieso wel komen, Ed real zou ik graag zien komen..

10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Al een paar keer op InQontrol geweest, alleen vorig jaar niet, maar miss dat ik dit jaar wel weer ga. Trouwens lekker op Luna of Deepack stemmen, veel beter en tenminste wat Nederlandse inbreng!

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Wil er ook wel eigenlijk heen maar denk dat het eerst volgende feestje weer Defqon 1 is voor mij. Ik stem denk ik maar op de Alpha Twins of Deepack.

12. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet mijn kaartje nog kopen, maar ben wel van plan om te gaan. Die line up is iig top en met de RAI moet het ook wel goed komen.

13. Tsdb

Tsdb .\\//

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken die hele ed real niet.. maar hij staat wel netjes bovenaan.. ben benieuwd hoe die draait!
    mare mensen stem activator :b: wordt namelijk echt heel spannend

14. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ed real is ook wel vet draaide goed op defqon

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lekker op iemand anders gestemt