Allo Allo Weet iemand waar je legaal instrumentals van g-unit kan downloaden? heb ze nodig voor remixen bvd
Als je zelf gaat knippen, krijg je of geknipte stukjes waar geen zang in zit, of je moet het zang wegfilteren maar dat levert niet altijd de beste resultaat op. Denk dat ie er zijn eigen rap op wil mixen (met behulp van pc) en hij niet zit te wachten op vinyl. Heb ook wel eens zitten zoeken naar instsumentale nummers maar die vind je niet zo snel.
De truc is simpel, men neme cool edit, elke slag in de beat kun je selecteren met Schift { en dan pak je gewoon een instrumentaal stuk als loop. En als je instrumentals gebruiken wil zou ik Small Seyss of zijn management vragen om hun bronnen.
Het lukt me nog niet met Cool Edit 2 om iets instrumental te maken. Kan wel vocal cut doen maar dan wordt de kwaliteit erg gaar.
Aangezien G-Unit niet de meest underground rap-groep is... Je kunt het ook gewoon met Kazaa proberen (das dus niet legaal) maareh als ik "instrumental g-unit" intyp dan krijg ik echt een waslijst aan tracks... en dan doe je gewoon met paypal wat geld op de rekening van de heer 50 cent storten ofzo.. of je koopt z'n album nog een paar keer...