Instrumentals

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door maarten=xbox, 26 jul 2004.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Allo Allo Weet iemand waar je legaal instrumentals van g-unit kan downloaden? heb ze nodig voor remixen :9

bvd

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Zoals je weet zit ik er 6 voor je te downloaden maar ze doen het niet :confused: |:-

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan zelf toch ook gewoon wat knippen ect? :) (al krijg je dan niet wat jij bedoeld volgens mij :mad: :confused:)

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is er iets op vinyl te krijgen op 't internet...

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als je zelf gaat knippen, krijg je of geknipte stukjes waar geen zang in zit, of je moet het zang wegfilteren maar dat levert niet altijd de beste resultaat op. Denk dat ie er zijn eigen rap op wil mixen (met behulp van pc) en hij niet zit te wachten op vinyl. Heb ook wel eens zitten zoeken naar instsumentale nummers maar die vind je niet zo snel.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

De truc is simpel, men neme cool edit, elke slag in de beat kun je selecteren met Schift { en dan pak je gewoon een instrumentaal stuk als loop.

En als je instrumentals gebruiken wil zou ik Small Seyss of zijn management vragen om hun bronnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2004
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het lukt me nog niet met Cool Edit 2 om iets instrumental te maken. Kan wel vocal cut doen maar dan wordt de kwaliteit erg gaar.

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien G-Unit niet de meest underground rap-groep is...

Je kunt het ook gewoon met Kazaa proberen (das dus niet legaal) maareh als ik "instrumental g-unit" intyp dan krijg ik echt een waslijst aan tracks... en dan doe je gewoon met paypal wat geld op de rekening van de heer 50 cent storten ofzo.. of je koopt z'n album nog een paar keer...

9. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik vind die beat gewoon lekker klinken _O_

Deel Deze Pagina