1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Intensive Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sandertje, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed Pine.
     
  2. Nee ik heb je nog nooit hard geownd omdat ik de kans daarvoor nog nooit heb gekregen. Verheug me op die clanmatch tegen jullie, ben benieuwd of je hem ook echt voor consolegaming wil gaan doen. Ik zie de score al voor me: Suprodigy 10 kills, Xander 10 kills, Xrated 3 kills, Pine 1 kill met zn chainsaw! Xander en Suprodigy zijn de enige die kunnen spelen bij jullie, raar dat ze het met je volhouden pine. Alhoewel ik Xander het niet meer zolang zie volhouden..._0/
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je mag denken wat je wilt, ik vind het raar dat eC het volhoud met jou. Laatst nog 1op1 tegen mitch off host 5-3 on host 5-0 ;)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij houden het wel vol met eC. Rbert is een aardige volwassen gozer. Hij heeft veel ervaring met matches en heeft goede skills. Oftewel gewoon top. :)

    Btw spelen we die match via consolegaming? En kunnen jullie zondag pine?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik geloof best dat als hij bij je in de clan zit adt hij dan anders is, maar volwassen gaat een beetje te ver.
    Zondagavond hebben we waarschijnlijk 2matches voor het toernooi, dus dat gaat niet en ja hij word dan voor consolegaming.
     
  6. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk beginpost maar, dat zegt al genoeg. Mitchell zal hier ook wel op reageren of hij hiermee verder wil gaan.
     
  7. Woeiii wat gaat er nu met jouw clan gebeuren? Jullie zijn ook dood aan het gaan, Xander is al weg, dan zal Mitchell ook wel weggaan._0/
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jullie doen je best maar ;) met dit Topic af te zeiken!!!:mad:
    Rbert wanneer krijg je nou eens die velbegeerde BAN.!!
    Ik blijf bij Pine :) Als Mitch ook weg gaat dan weet ik 2 nieuwe mensen die hun kunnen vervagen.

    K heb natuurlijk wel liever dat Sander en Mitch blijve :)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kappen met flame posts nu. Anders pleur ik dit topic op slot.

    CoNNeCTiCuTZooi kan even een maand zonder XBW.

    Hier hoeft ook verder niet op gereageerd te worden. Ontopic weer en ffs, blijf een beetje vriendelijk tegenover elkaar.
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik snap sander niet hoor, ik speel al zolang met hem altijd leuk samen nooit gezeik tot een 2weken geleden ofzo begint hij opeens raar te doen. Ik zie wel wat hij doet maar ik ga wel door met Xrated en ik weet niet wat mitch doet.
     
  11. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh het is alleen Sander die raar doet.

    DIT TOPIC KAN OP SLOT
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    //edit; misschien een beetje voorbarig. Maar wordt er nog in deze clan gespeeld of niet? Anders gaat deze inderdaad op slot.
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Word nog gespeeld alleen Sander heeft hem geopend en ik weet niet of hij weggaat.
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Ik denk dat jullie Towel nodig hebben. Een kwalitatief sterke speler, altijd in voor een potje. Wel arrogant, en zelden aardig tegen noobs...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2007
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kreeg PM van Sander dat hij niet meer in deze clan speelt. Dus bij deze kunnen blijvende leden - als zij dat willen - een nieuw topic openen.

    Bespreek de boel hier nog maar even en daarna gaat deze op slot.
     
  16. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, 1 vraag: Wie is de sniper in deze clan?
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Sander was aan het trainen voor sniper hoezo?
     
  18. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Master of DoA...? Voeg me toe dan sla ik je ff in elkaar ;)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waaroms steeds Sander de schuld geven, misschien moet je eens naar jezelf kijken, Je loopt hier altijd te huilen dat Sander aan het whinen is, dat Sander clanmatches zomaar verlaat, dat Sander zich raar gedraagd enz.
    Maar jij loopt hier meestal Sander voorschut te zetten, dan zou jij toch ook kut gaan reageren, dus Pine jonge goeie tip, kijk eerst eens naar jezelf en loop je teammates niet af te zeiken, je moet het juist voor ze opnemen.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb geen toestemming van jou nodig om te praten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina