1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

International Cricket 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Go Ahead Eagles, 29 aug 2010.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Beste dames en heren,

    Een waarschijnlijk vrij onbekend spel voor jullie. Het gaat dus om een cricket spel welke in augustus (moest) verschijnen. Het spel wordt ontwikkeld of uitgegeven door Codemasters. Echter, ik heb het spel nog nergens gespot en ben benieuwd of het nog wel uitkomt, en zo ja, wanneer.

    Afgelopen week heb ik een aantal Cricket wedstrijden in Engeland gezien, wat erg vet was! Hierdoor is mijn interesse in de game tot stand gekomen.

    Wie o wie kan mij meer over deze game vertellen?
     
  2. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Google is je grootste vriend!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ik weet is dat ik hem als highlighted game voorbij zag komen op zavvi voor zo'n ~21 euro.
    Niet een slechte prijs voor een nieuwe game dan.

    Verder wiki, officiele site, gametrailers, gamerankings of gewoon google.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja, ik weet dat je met google etc. veel kan vinden. Op de site van dimensionplus stond hij voor vorige week gepland, nu is het spel niet meer leverbaar (zonder releasedatum). Allemaal een beetje vaag dus... Mja, dat is wel vaker met dit soort spellen.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb hem zien liggen in Rotterdam in de koopgoot. Ik heb alleen geen idee welke winkel het was want we liepen tijdens een tussen uur een beetje door de stad en we liepen daar zomaar naar binnen, maar hij was er wel. :)
     

Deel Deze Pagina