Internet Explorer Vs. Mozilla Firefox

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Goiz, 28 apr 2006.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, nja je mag het zelf weten. Mij kan het niet zoveel boeien. Valt me alleen op dat een hele meut FF alleen maar gebruikt omdat de buurman het toevallig ook gebruikt. Soort Ipod rage ofzo.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, als je troep (spyware) ed op je pc haalt doe je toch echt zelf iets fout en moet je het niet op de browser afschuiven.
    Zit behoorlijk wat op inet en zelfs zonder scanners hou ik mijn pc erg schoon.
    Maar goed. Er zijn er genoeg die weet ik veel wat doen en de meeste troep binnen halen en dan is FF wellicht ietwat in het voordeel.
    Lekken zul je altijd wel in software hebben. Als MS een lek heeft breekt de boel los, maar als FF of iets anders een lek heeft doen ze net of er niets aan de hand is.
    Het meest storende vind ik nog wel dat FF zo traag opstart, zelfs met fastfox plugin. Voor mij al een reden dat ik er niet aan begin.
    Thunderbird even als mailclient geprobeerd, maar niet lang volgehouden. Ik vind Mozilla software niet mijn ding.
    Maar goed, zo kan je nog jaren door blijven gaan. Er zijn immers altijd mensen die voor het een of het andere zijn.
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar daar zit ook een verschil in. Mozilla publiceert het lek gelijk en Microsoft houd het nog even voor zichzelf of neemt het lek mee in de volgende patch zodat niemand er wat van weet. Er zijn maanden waarin Firefox veel meer lekker heeft dan Internet Explorer(bron). Maar het verschil is de snelheid tot de patch en het (snelle) openbaar maken van de lek.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik nu even de inter explorer7 beta, maar hij is gewoon een slecht copy van firefox. Hij bestuurt niet lekker, maar het is ook een beta
     
  5. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat Firefox de favorieten niet opslaat in een bestandmap.
    Kan je omslachtig doen het mozbackup.

    Hoe werkt dit bij Maxthon?
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zelf (niet omslachtig) doen met firefox:

    Bladwijzers-->Bladwijzers beheren-->bestand--->exporteren.

    Wanneer nodig kan je ze weer importeren door bestand ---> Importeren.
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan toch heel simpel de bladwijzers van uit Firefox exporteren..is gewoon een html bestand.
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ze dus toch exporteren naar een bestandmap, mooi dan heb ik mozbackup niet meer nodig. Bedankt voor de uitleg.
     

Deel Deze Pagina