1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Internetsnelheden vergelijken. Heb hulp nodig!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kevf, 7 mei 2007.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , heb ik nu namelijk ook . :9

2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo de jus ! :lol: welke provider enz heb je ?

4. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Geen verkeerde verbinding, of wel? Chello Extreme.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2007
  5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

ze Provider staat onderin het hoekje: Edutel BV wat dat ook wezen mag :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Ik moest laatst weer van alles aanpassen van tele2 en ook dit bestand downen:
    dat ging ineens met 1,5 mB per seconde (is 12mb) lijkt er al meer op, maar vertrouwen doe ik het nog steeds niet :+

het ging om dit bestand, kunnen jullie die ook es proberen?

www2.tele2.nl/100mb.bin

7. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met de klantenservice van Tele 2 gebeld en moest hetzelfde bestandje downloaden.
    Ik haalde 295kb/s , echt triest!
    Mijn verhaal werd doorgestuurd naar de technische dienst en ze zouden contact met me opnemen binnen 7 dagen.....

Ik heb wel alles draadloos maar dan nog is dit niet normaal.
    Iemand enig idee wat ik zou kunnen halen met 20mb tele2 abbo en een draadloze setup???

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ligt er voor een groot deel ook aan op welke afstand je van je adsl-centrale zit.

9. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat de afstand tot de centrale erg van belang is,
    De afstand is maar een paar honderd meter geloof ik.
    Een maat van mij zit er verder vanaf en haalt met gemak 1,5mb/s

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kick dit oude topic maar even omhoog omdat ik ook een vraagje heb over internet en snelheden enzo. Maar ik kon geen algemeen internet vinden. (heb er verder ook niet naar gezocht want ik vond dit topic mooi :cool:)

Wij hebben hier thuis kabel internet liggen. En nou vroeg ik me af wat beter internet was kabel of adsl? Want ikzelf vind het internet hier echt 3 keer niks...

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf kabel , maar ik weet dat ADSL toch beter is om te gamen .
    De pings zijn met ADSL zo veel beter .

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Huge kick,

Ik heb laatst mijn abo van Tele2 verhoogt naar een 20mbit connectie, nu haal ik teleurstellende resultaten;

Nu weet ik dat je de volle 20mbit nooit zal halen, maar een kwart van de snelheid waar ik voor betaal is toch wel ernstig. Zou dit kunnen liggen aan de misschien verouderde modem die deze snelheid niet aankan?
    De afstand tot de centrale is ook niet bijzonder ver, dat lijkt mij het probleem dus ook niet :mad:

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Misschien, als je kijkt wel merk/type modem je hebt zou je op internet kunnen zoeken naar de specs van die modem, en dan zul je de maximale doorvoersnelheid snel genoeg vinden.

14. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag wat advies willen. Ik ben van plan om een all in 1 pakket te halen (internet telefonie en TV) en ik zit een beetje te twijfelen tussen Alice en Ziggo.

TV en telefonie daar gelaten, wil ik puur voor het internet advies. Alice belooft internet snelheden die wel op kunnen lopen tot 20 Mbit/s. Terwijl mijn potentiele Ziggo pakket beweerd dat de downlaod snelheid slechts 10 Mbit/s is. Is alice dus neller? Ik heb echter wel veel goede dingen gehoord over ziggo.

Graag jullie mogelijke ervaringen, ik wil dus een zo snel mogelijke internet verbinding. maar niet meer dan 50,- betalen. als jullie nog andere voorstellen hebben hoor ik dat graag.

Alvast bedankt

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Van wie? :mad: Ik heb persoonlijk alleen maar slechte verhalen gehoord over Alice..

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het moederbedrijf van Alice heeft Alice ook al in de verkoop gezet, daarom zou ik ook al geen Alice nemen:
    Bron: http://tweakers.net/nieuws/57167/telecom-italia-zet-alice-en-bbned-in-de-etalage.html

Edit: Daarbij komt nog eens kijken dat Alice een ADSL provider is en Ziggo een kabelboer. Zoals je misschien wel weet zal je bij ADSL de maximale opgegeven snelheid nooit halen. Bij Ziggo haal ik altijd de maximale snelheid, en is de verbinding lekker stabiel. Daarom raad ik Ziggo aan.

Laatst bewerkt: 8 jan 2009

Deel Deze Pagina