Jup een Multimedia Entertainment System,dus niet alleen om te gamen en dus zou msn er idd ook bij passen imo. Ik heb er geen problemen mee,vind het wel cool zo'n multimedia system,heb je maar een apparaat nodig om verschillende dingen op te kunnen doen. Weet iemand trouwens wanneer die Xbox msn ruimte thema beschikbaar is? Het kan op dit moment alleen op de US Xbox.com site (Beta)
Ik kan via de mediacenter op de xbox wel internet pagina's bereiken (alleen degene die mc aanbiedt zoals ms site, frs etc etc) alleen verder niks typen ofzo Ook staan er sites zoals nederland3 geloof ik waarop je fragmenten van nieuws etc zou kunnen zien, maar dat werkt niet helemaal lekker gezeur met codecs
Je kan idd diverse pagina s zien. het is gewoon wachten tot iemand die zooi kraakt want bijv het weer haalt ie gewoon van www.telegraaf.nl Verder werkt msn gewoon goed, keyboardje op usb en bij programma s op je xbox (in mediecenter functie) msn kiezen, aanmelden en chatten maar. Er is ook een hotmail tooltje voor je xbox maar dan moet je een speciale hotmail account hebben (premium) en daar moet je weer voor betalen...typisch MS hehehe
Ik weet nie hoe beperkt jouw kennisen/vriendenkring is maar ik heb ook bekende die niet over een xbox beschikken hehehe
Klopt, kheb zelf ook windows MCE, Maar verder op mijn stampunt, ik neem vaak me xbox 360 mee, kheb een wifi ontvanger, en dan lijkt me het heerlijk om te internetten, (gratis in de omgeving) kzat laatst met wat vrienden in een huisje van centerparcs, heijderbos, en in de cottage waar we in zaten was een wifi netwerk, dan lijkt me het geweldig om dan te internetten en dan heb je geen MCE pc bij de hand of msn etc