1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Internt uitval

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 22 nov 2009.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    1-2 weken geleden heb ik mijn router een harde reset gegeven ivm super slome internet. Sindsdien heb ik last van afentoe internet die uit viel, maar sinds gister avond is het wel heel erg, en al helemaal nu:
    Elke zoeel seconden (ik gok ongeveer een halve minuut ~( valt mijn internet voor zo'n hale minuut uit. Hierdoor is online gamen, downloaden, streamen en browsen onmogelijk / heel moeilijk geworden. Ik heb al een harde reset opnieuw geprobeerd. Helpt niet. Overigens geeft het icoontje van internet ook alleen "lokaal" aan wanneer hij uitgevallen is en @ mijn router interface staat er dan ook 0 kb downstream and upstream.
    Overigens is mijn router Gigaset Sx552 WLAN dsl (Zilvere Experia Box) van KPN internet+bellen. Overigens: Internet valt in het algemeen uit, dus ook op mn xdoos en alle pc's. Ik ga morgen KPN desnoods bellen, maar fix het liever vanavond. Sowieso zijn de meeste mensen @ KPN klantenservice debiel.
    Iemand enig idee, hoe dit kan?
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Waarschijnlijk ligt dit gewoon aan je provider en niet aan je router. Test het anders even door je pc rechtstreeks met je modem te verbinden. Indien zo kan je er ook verder niets aan doen buiten met hun support service bellen. Het zou een lokaal defect kunnen zijn, maar 2 weken is echt wel lang dus misschien is er toch iets anders aan de hand. In elk geval zouden ze je verbinden normaal moeten kunnen pingen om te zien of er een probleem is met je lijn en dan weet je meteen waar het probleem zich situeert.
     

Deel Deze Pagina