Die goede oude tijd. (Daar is ook een mooie CD van, met die man met die mooie snor .) Helaas krijg ik ze ook nooit meer, papier is hier nog niet zo bekend.
muhahahaha! de laatste pagina van het boek is volledig xbox reclame! valt dus super veel op! staat tevens het spel splinter cell bij!
Hoe is Zweden om te wonen? en hoe zijn de mensen daar? Ik ga misschien in Zweden studeren maar ken weinig van het land.
He Quasar! Mail me maar ff op cyberraiser@yahoo.com, kunnen we wat off-topic praten. Ik woon in de buurt van Göteborg (of Gotenburg in het Nederlands) Wat betreft Blinx: die staat gewoon gescheduled voor de eerste december, dus dat komt wel goed!!! Vraag maar Ome Bill!!!
zweden is wel een vet land, ga er namelijk wel eens op vakantie! lekker knackebrod! (of was dat denemarken? )
jaaaa cool he, de ACHTERKANT van het GROTE INTERTOYSBOEK is gewoon voor de xbox!!!! ik moet 'm bezorge, en das de eerste keer dat ik iets zinvols zie als ik ze bezorg... k gooi ze lekker allemaal lekker met de achterkant naar boven op de deurmat
Re: Re: Re: Intertoys catalogus. een volle lijst mensen maar het valt mij op dat grand prix 4 er tussen staat, die is tog gecanceld?? oud foldertje dan?? dat was ff het enigste spel dat opviel.. zeker dat ik er wel een paar van ga kopen
Wat een neukzooi en ik maar denken dat ik binnenkort moffen kan gaan schieten! Wanneer komt die dan? B:1942? En dat Blinx 1 dec komt wist ik al wel, wel raar dat die er niet opstaat, het is OOK een toptitel. Nu de vraag: WAAR IS BRUTE FORCE??????? Zeg me niet dat die pas volgend jaar hier komt, ik dacht begin december ong tergelijk met Blinx!!! Geef bitte wel even antwoord op deze vragen anders open ik zelf een thread.