Ik ben een beetje op zoek naar een zwembad voor in de tuin, hoeft niet te groot te zijn en niet te duur. Nu hoorde ik dat Intex een goed merk zou moeten zijn? Wat komt er eigenlijk allemaal bij kijken bij zo'n zwembad, veel onderhoud? Opblaasbaar is oké want ik hoef er eigenlijk alleen maar in te liggen, niet persé zwemmen. Zijn die baden stevig? We hebben trouwens wel katten buiten lopen, ik hoop niet dat ze eraan gaan krabben ofzo, of kan het wel een stootje hebben?
Ze zijn best stevig. Het is alleen de bovenste rand die je opblaast. Die trekt het zwembad omhoog als je het vult met water. Waar ik wel op zou letten is om tenminste een afdekhoes en reinigingsset erbij te nemen. Elke keer een paar honderd liter water vervangen is ook niet echt ideaal.
dat helpt echt voor geen ene meter.. katten in de tuin.. tja ik weet niet of dat zon goed idee is.. maar als er water in zit zullen ze er toch wel van wegblijven neem ik aan? ff zon kat erin gooien komtie er nooit meer
Afdekhoes en reinigingsset zijn inderdaad aan te raden en ook chloortabletten zijn geschikt om het water 'schoon' te houden. Kwaliteit is prima maar gaat wel veel water is dus steeds leeg laten lopen en vullen is niet aan te raden. @ Slurpgeit: Even intertoys collega's onder elkaar