1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

inthegame.nl zoekt leden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dglavimans, 28 jul 2012.

  1. dglavimans

    dglavimans Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hallo beste leden van xboxworld.nl!

    Bij deze wil ik jullie op de hoogte stellen van onze XBOX360 clan. Allereerst laat ik is iets over mijzelf vertellen. Ik ben Daniel Glavimans, beter bekend onder de naam dglavimans en de clan leader over het console gedeelte op inthegame.nl. Hier ben ik nu ongeveer een jaar mee bezig, voor die tijd waren we een Playstation 3 only site genaamd ps3clan.nl, echter wanneer je een grote speler wilt worden op het wereld wijde web moet je uitbreiden, natuurlijk snap je dat dit alles in fases gaat, zo was de Playstation clan er niet in 1 dag. In deze fases waarin we nu een heus PC gedeelte met spelers hebben opgestart zijn we aanbeland bij de XBOX360, want wees eerlijk, de PS3 is een leuk platform maar een echte HALO is maar op 1 enkel platform te vinden.

    We hebben hier leden voor nodig, niet alleen leden die de leiding op zich kunnen nemen als een ware squadleader maar ook leden die zich voor de clan als lid willen inzetten en spelen onder de clantag iTG.

    Omdat we net beginnen met het opzetten van deze clan betekend dit voor diegene die de taak opneemt vele vrijheden en keuze mogelijkheden. Natuurlijk hopen we enthousiaste en gemotiveerde leden aan te kunnen trekken.

    De website is als volgt, want zoals ik eerder zei is er naast een forum ook een frontpage waarin al het nieuws van alle systemen word geschreven, deze is hier te vinden: http://inthegame.nl/

    Mocht je gelijk naar het forum gedeelte willen: http://inthegame.nl/forums/forum.php

    Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geinformeerd, voor verdere vragen kun je altijd contact opnemen met: dglavimansp3c@live.nl en dan sta ik je graag te woord.

    We zien je in the game!
    Dglavimans
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je mag me wel adden op XBL mijn GT is Roidz NL. Praten we dan wel even;)
     
  3. dglavimans

    dglavimans Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het morgen in de loop van de dag zeker even doen, hoewel de TV deze periode vaak op de Olympische spelen staan, je zou me eventueel ook kunnen toevoegen op msn via dglavimansp3c@live.nl dan gaat het wat vlotter. :9
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is er een echte Halo op de xbox dan? :+

    Hopelijk wordt Halo 4 wel tof.

    Succes met je nieuwe clan verder.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik gebruik geen msn......
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    jokkebrok!
     
  7. dglavimans

    dglavimans Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Mwa ik vind de Halo games ( de rip offs daargelaten.. ) best goed, vooral wel leuk om online te spelen, Halo 4 word ook wel tof denk ik

    Dan verzinnen we daar wel even iets op nog. :)

    Ondertussen ben ik blij te vermelden een mogelijke leader gevonden te hebben, waarvoor mijn dank voor xboxworld
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    heb nog altijd geen invite binnen. Als je geen leden wilt waarom dan hier posten?
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij wil jou gewoon niet, hij wil enkel goede spelers dus daarom zal jij nooit je invite gaaN krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat kan ook uiteraard:p
     
  11. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Want zelf een invite sturen is too mainstream.....
     
  12. dglavimans

    dglavimans Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wil ik leden voor de clan. Op dit moment is live voor mij echt geen optie omdat ik niet aanwezig ben. Op msn ben ik bijna de gehele dag bereikbaar.

    We hebben ons zelf een leader gevonden in de vorm van TripMode, mochten er mensen willen joinen verwijs ik jullie graag naar inthegame.nl/forums daar word alles verder opgepakt.

    DG
     
  13. MDesign

    MDesign graphics

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    De site net een beetje doorzitten pluizen, maar is volgens mij meer een console community (zoals xboxworld) dan een clan ken nergens iets vinden over teams of competities (misschien wel overheen gelezen).
     
  14. dglavimans

    dglavimans Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is correct dat je dit niet kan vinden, wanneer je je namelijk aanmeld via het aanmeld formulier krijg je van een clan leider de juiste rechten en kan je dus wel in die clan gedeeltes kijken :)
     

Deel Deze Pagina