invicible Tactics Clannaam: iT Clanmember's Team Red: Members - invincible tactics:Red iT Metalfear Clanleader/Clanfounder iT Enforcer Clanfounder iT Deatling Teamleader iT D4rKM4G1C Co – leader iT Atropine Member iT Crysus Member iT Desolation Member Warlord NL Member Members - invincible tactics:Blue Emmiish Member iT Madness Co – leader / team blue iT HydruzZ Member NG Voltage Member NG explicitz Member xA ShocKeR Team leader / team blue
er komen waarschijnlijk 2 teams team Gold en team Silver met team leaders iT Metalfear en iT Deathling
WTF me ogen doen zeer van dit:b: Maarja nogmaals Succes en raar dat er weer een iT clan is doen dan It ofzo
Ik zou even uitleggen waarom: Ik had met AoC MetalFear een goed gevoel voor een nieuwe start, vervolgens komt AoC Enforcer erin en dan AoC Deathling en dan AoC Classic! Dus die nieuwe start is weg. Vervolgens komt een goeie speler GAS PoLyCarPus in de server, die wilt joinen en dat is een prima versterking maar vervolgens vindt enforcer hem niet aardig dus daar gaat een goeie speler, want naar hem werd direct geluisterd En het Gold team is niet het team wat ik van te voren in mijn hoofd had want hun willen een close team, maar toen hoorde ik over een silver team?? Dus nog een team, dus geen goeie spelers erbij Dus ik heb nu een nieuwe clan met I4SBI Shocker I4SBI Scorp10n GAS PoLyCaRpus DTP Adr3nal1n3 en waarschijnlijk maar dat is niet zeker door werk xA I Estrago Dus dat is mijn verhaal XTREME BROTHERS
wtf lkkr orgineel wij waren eerst iT dus of je bent blind of wannabe maarjah suc6 . wanneer willen jullie clanmatch?
Gimbly WTF immortal tenhnicks is tog alweer 2 weken dood dus wat huil je over een naam en wat maakt het uit het is puur alleen iT de clannaam is heel anders , er zijn nog veel meer iT heb jij zelf toen tog ook nuie naar gekeken jij wou zelf ook gewoon een strakken naam dus stop om te huilen over dit. Nie beledigend bedoelt maar wist dat erweer mensen wouden gaan zuren over dit terwel iT immortal technicks al lang dood is dus begin hiernou niet mee op deze tread AUB!
Deze clanthread begint al lekker. Wat maakt het nou uit of 2 clans toevallig afgekort dezelfde letters hebben. Dat jullie daarover zelfs een discussie starten. Kinderachtig hoor...
Kijk op consolegaming daar staan al echt iets van 20 afkortingen met de Initiale iT maar dan net iets anders. Kvind het alleen jammer dat je niet naar iets orgineels gezocht heb das alles En het maakt verder ook niet veel uit als jullie jezelf maar kunnen onderscheiden van de rest toch... In ieder geval veel succes met je clan
Het gaat erom dat schocker recht had om die naam weer te gebruiken omdat hij mede oprichter was van iT maar wat maakt het nog uit die nieuwe iT clan is toch weer uit elkaar dus boeie