Die edit knop van xboxworld is kapot. Dan maar zo. Ik wilde er nog bij gaan zetten dat ik dus NIET sarcastisch ben, want zo komt het misschien wel over.
. mensen laten we het gezellig houden. Mensen iT zoekt nog 6 leden 3 voor gold en 2 voor silver wil iemand een try - out, neem dan contact op met AoC metalfear , AoC deathling.
Ik weet dat ik fout zat ook zonder regels te hebben gelezen, maar alsnog gebruik ik "kk". Nou dat probleem opgelost. Alleen zitten we nu met een ander probleem. Jouw 'betweterigheid'. Probeer niet de mod uit te hangen, want dat ben niet.
dmc gamebrother als je skill even low zijn als het tellen kun je btr stoppen sinds wanneer is 3+2=6 ??
Lol: we zoeke nog 6 mense: 3 voor gold en 2 voor silver Als ik t goed begrijp uit jullie beginpost gaan jullie geen H3 spele??
wel leuk die beginletters in de kop een andere kleur! he waar heb ik dat nou eerder gezien: Topic van Tc I Total chaos
Hij heeft z'n bericht aangepast waarschijnlijk hebben ze dan een nieuwe member in is hij vergeten die 6 in 5 te veranderen.
Oke, maar als je niet verneemt van KIRA. dan zou ik graag ons silver team mee laten doen aoD Seriousz aoD oxVxo DS DareDevil Deadshot 070 NL xB I Guardian
Ik denk dat je maar gewoon mij daar moet neerzetten, het Silver Team bestaat net, dus dan neem ik de contacten wel op met het Silver Team