1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Inzendingen Conker: Live and Reloaded prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Shriko, 12 jul 2005.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan is de kans dat je wint ook vele malen groter, omdat niet iedereen zin heeft om te gaan knutselen voor een spel.. (like me :p )
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Eigelijk zijn alle creatie-prijsvragen zo, dat er altijd wat bovenuit steken. Als je iets met fotografie doet, zijn er ook wat die een cursus hebben gevolgd of hier gewoon gevoel voor hebben. En om nou te zeggen: "verkleed je als je favoriete personage en win een Zoop-actiepop", dat is te nickelodeon. Je blijft bij dit soort wedstrijden altijd een paar toppers houden, kijk maar naar verschillende threads in de Green Mile (painten, rijmen, photoshop).
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeli allemaal maar er zijn eigelijk veel te veel mooie om goed winnaars te kunnen kiezen... _0/
     
  4. Samonsuke

    Samonsuke ==========

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor de prijs :) Ik ben er erg blij mee _O_ _O_ Er zaten een hele hoop mooie tussen, Gefeliciteerd andere winnaars!
     
  5. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    die van nemesis is gewoon de beste
     
  6. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Die mensen met paintshop doen het allemaal wel goed maar ik heb hem gewoon alleen met potlood en papier gemaakt. Dus daarom had ik ook weer een ander streepje voor, jullie mogen die van mij dan niet zo cool, hij heeft weer een ander specialiteit ja
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ik bedoel dit niet zoals het misschien overkomt, maar de winnaars zijn gewoon terecht.
    Het gaat niet alleen om de tekenkwaliteiten of hoe mooi een tekening is maar voornamelijk om originaliteit en creativiteit.
    Toen ik b.v de tekening zag van samsonsuke in the green mile wist ik al dat ie een hele goede kans maakte, hij had een goede tekening met een origineel idee.
     
  8. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind al die gene waar van je ziet dat ze zelf getekend zijn super, wat ik minder vind is als ze dingen van het internet halen en daar gewoon een paar dingen bij zetten maar ja.
    Die van nemesis, en sla me als ik verkeerd ben, betwijfel ik of die wel zelf getekend is (en zoja spring naar buiten schop een deur van een uitgever in en duw die tekening in zijn gezicht)

    ik heb gesproken
     
  9. Elroy

    Elroy Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    }:] Tering de prijsvraag was om iets te tekenen niet te maken op de pc of om een plaatje te kopieeeren.

    en sommige zijn niet eens actief op forums kom op zeg

    en die van nem.... lijkt er wel erg op dat ie op de pc gemaakt is, en niet getekend. (misch. heb ik het mis maar laat het iets beter zien DAT je ECHT je best heb gedaan!!!

    voor de verderest waren de tekeningen wel ok
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Nemesis heeft al vaak genoeg laten zien dat hij super kan tekenen :)
     
  11. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    twijfel niet aan het werk van Nemesis... :mad: :p
    dit picie laat wel goed zien dat het weldegelijk niet met de compu is gedaan...
    [​IMG]
    voorbeeldje van Nemesis' prachtige werk _O_
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, doorgestoken kaart die zooi hier.. Dacht toch echt dat ik de mooiste had8)


    :+
     
  13. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    die van erox suckt echt, no offense. ik zie er nie direcht een beest in ( misschien iets voor de volgende prijsvraag, -de eerste die een beest in errox zen tekening ziet heeft gewonnen)
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    vriendelijk.. :{
     
  15. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jesus, niemand is vriendelijk in deze klotewereld en dan moet ik de illusie ophouden????
    Tis hard, maar tis toch beter dan de zaken te verbloemen.
    Behalve als je hevige bush fan bent en conservatisme toejuicht!
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Errox maakt alleen maar een grapje hoor, hij snapt zelf toch ook wel dat zijn inzending niet veel voorsteld. Waarom zet hij er anders zijn leeftijd eronder? :p
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij wat gemaakt??
    Nee dus dan moet je ook niet over iemand anders zijn tekening gaan zeiken.

    //Oe 700e post O-)
     
  18. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als men in een forum over een spel zijn mening geeft dan zou jij daar ook een stom tekstje bijzetten van:"heb jij een spel gemaakt, nou dan moet je niet gaan zeiken." en dan kun je dat mss tegen alle critici gaan zeggen, of ze nu een boek, film, spel enz... beoordelen. Ik dacht juist dat forums gemaakt werden om ideeën, info en mening met elkaar te delen.
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok.
    Maar om iemand helemaal af te kraken.
    Dat is denk ik niet helemaal de bedoeling.
    Als jij je best deed voor zo'n tekening en een gast kwam " damn dat is erg lelijk''
    Vind jij dat dan leuk?
     
  20. grunqe

    grunqe Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die van Serious siem en Samonsuke wat tegen vallen voor winnaars, die van slofsky is leukeren staat bij mij op de 3e plek. Die van nemesis en Barbatruuk zijn echt de nummers 1 en 2 voor mij.
     

Deel Deze Pagina