Inzendingen Conker: Live and Reloaded prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Shriko, 12 jul 2005.

  1. ernovic

    ernovic Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen van wie ik zie dat ze veel werk aan een tekening of andere creatie hebben gehad, die zal ik niet vlug afbreken maar ik vind dat die tekening van errox niet verdiend daar te staan. Het gaat niet eens over het onderwerp waarover je moest tekenen. En volgens mij is het voor de grap als die gast nu komt en zegt jah daar heb ik veel werk aan gehad en voor mij is dat goed oke dan bied ik mijn excuses aan maar als je het aan mij vraagt is dat werk in nog geen 10 min. gemaakt
     
  2. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ernovic, je spelling is er wel op vooruit gegaan sinds je 1e post in dit topic, da's fijn.

    Maar als je toch weet dat Errox's inzending niet serieus was bedoeld, waarom geef je er dan toch serieus commentaar op? "Da's helemaal geen beest!" Nee duh. Ik vind z'n tekening best humor, en duidelijk dat het niet serieus bedoeld is. Het is een beetje kortzichtig van jou dat je het blijkbaar toch als een serieuze inzending behandeld. Ik zou hebben gepost: Haha Errox, die van jou is echt mijn nummer 1! Jíj bent mijn nummer 1!" Maarja, dat doen we niet in deze onvriendelijke klotewereld.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Een beetje lopen zeuren over hoeveel tijd iemand in z'n tekening heeft gestoken... :{

    Doet me denken aan die gefrustreerde reacties bij zo'n normale prijsvraag. Dat de winnaars het nooit verdienen omdat ze niet actief zijn op het forum. |:-

    Maar ja, ik ben blij dat ik bij de winnaars zit. _O_
     
  4. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar jij bent veel te actief op het forum! Het is niet eerlijk!
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er zeker 2 minuten over gedaan ja!:mad: Beetje mijn tekening afkraken :{ .

    8)

    Nja ff serieus, ik dacht niet te winnen (tenzij niemand meedeed omdat je iets moest doen...) maar het leek me gewoon leuk om iets in te sturen. :+
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    doed, kijk hoe vet die van nemesis is _O_

    *kijkt naar Elroy's inzending* bwahahahaha
     
  7. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    slakkie pwnt :cool:
     

Deel Deze Pagina