1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipad 2 of Samsung Galaxy Tab?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Martijnn, 16 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Grave,
    Als je goed leest wat ik zeg heb je vast wel gelezen dat ik zeg dat er inderdaad 'vast' wel een nieuwe ipad komt binnenkort. Maar als je 'nu' (dus nu en niet over 3 maand) een ipad nodig hebt moet je hem toch nu kopen?

    Met je domme uitspraken, ik probeer die jongen er alleen attent op te maken dat wachten NIET altijd zin heeft. Verder zeg ik niet dat hij moet wachten hoor. Tevens heb ik al een ipad 2 hoor dus je hoort mij niet klagen;) En ja ik zat ook met het probleem of ik zou wachten op niet (dus ik heb inderdaad gewacht maar nogmaals als je dat geval nu nodig hebt dan mis je de features van de ipad 3 dus niet omdat je alleen de features van de ipad 2 kent).
    En sinds wanneer ben ik een ipad verkoper?

    Ik dacht dat dit een forum was waar mensen hun mening of shit kwijt kunnen dus ga niet bitchen of wat jij 'trollen' noemt.

    Wijsneus.
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Al deze discussies.... Nergens voor nodig. Wat maakt het nou uit dat je een Ipad2 hebt als er al een Ipad3 is? Ik zie op straat nog steeds mensen met een Ipad1 rondlopen en die zijn meer dan tevreden over hun tablet. Als je wacht op de Ipad3 zijn er misschien andere tablets die net zo goed zijn of gelijk zijn aan de Ipad3.... Jou never know what technology is doing. :)
     
  4. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Galaxy tab 10.1!
    Waarom, ipad ondersteund geen flash, dus geen filmpjes kijken op het internet, beeld verhouding is beter bij samsung, bureaublad is naar jouw keus in te stellen, ipad heb je alleen maar apps op het bureaublad, samsung heeft beter geluid door middel van stereo boxjes,
    Bij galaxy tab kun je makkelijk alle email accounts en agendas combineren en via een widget op het bureaublad tonen, en bij de ipad zit je gebonden aan itunes als je muziek op video,s wilt overzetten,
    Wel vind ik dat de ipad iets soepeler lijkt te lopen op het hoofdscherm(ipad houd het simpeler), maar in de apps is dat niet te merken, en apple heeft tot nu toe nog de meeste apps
     
  5. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf zou ik de keuze voor een tablet maken o.b.v. het OS en wat je er dus mee wilt doen/kunnen. Je moet een overzicht maken met dingen die de tablet moet kunnen en op basis daarvan de keuze maken voor een tablet. Je kan niet zeggen dat de ene beter is dan de andere, omdat het volledig verschillende tablets zijn. Ze zijn niet echt met elkaar te vergelijken, omdat ze beide een verschillend OS hebben.
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn broer heeft de Samsung 10.1, maar wat is dat ding laggy! Het hele OS draait niet soepel/smooth. Hij heeft hem moeten overclocken om hem naar behoren te laten werken. Nee, doe mij maar een iPad.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben zelfs heel blij dat Apple flash heeft verbannen uit iOS.
    HTML5 draait vele malen soepeler dan Flash.

    Het belangrijkste is dat ik nu ongestoord kan surfen zonder steeds verplicht naar reclames moeten kijken die werken met flash.
     
  8. marco007

    marco007 Licence to kill

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe idd dat het bureaublad minder soepel loopt, maar ik zie dat niet als last,
    De apps daarintege loopt wel gewoon perfect
    Men verwacht ook dat het is opgelost als hij wordt geupgrate naar android 4.0,
    De tablet is ook nog maar een paar maande oud, de ipad al bijna 2jaar
    Beeld verhouding is wel belangrijk vanwegen dat de brouwser er beter in pas, in de vertikale weg geeft hij zelfs meer tekst in beeld(minder scollen)
    Maar ook film en tv kijken past beter,
    Boxjes van galaxy zijn stereo en kunne virtuele surround weergeven, ook beter bij films kijken,
    Ik heb ook getwijfeld tussen ipad en android, ik ben overstag gegaan toen ik merkte dat ipad geen flash ondersteunde en dat ik las dat android populairder was dan ios,
    De beeld verhouding en stereo vond ik gewoon mooi meegenomen.
    Ik vond dat de ipad vloeiender liep maar apple houd de ipad gewoon simpel en geen extra poespas,
    Wel zou ik ook de wifi en 3g systeem kopen en een dual sim aanvragen mocht je onbeperkt mobile internet hebben, dan hoef je niet met simkaartjes te pielen,
    Trouwens samsung ondersteund niet alleen 2.4GHz maar ook 5Ghz wifi, ik weet niet of de ipad dat doet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kun je eigenlijk apps kopen in de appstore van apple als je geen creditcard hebt?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met prepaid cards die je o.a. bij de MediaMarkt kan kopen. Of op Ebay voor goedkoper ;)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ze zien liggen bij Bartsmit , Albert Heijn en Primera.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Clickandbuy account maken en dan wordt het gewoon van je rekening afgeschreven.
     

Deel Deze Pagina