1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iPhone 4 8gb of Galaxy s3 ??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door LageTrial, 25 aug 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Goededag,
    Volgende maand mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken vanwege me abbo dan afloopt, ik ben waarschijnlijk van plan om hem bij HI op te zeggen, vanwege het nieuwe toestellease. :confused:

    Nou zit ik dus te twijfelen tussen 2 telefoons, de iphone 4 ( dus niet de 4S), en de galaxy s3. Nou zijn het beide geen dure telefoons, en ik wil dan ook zo min mogelijk uitgeven. Nouheb ik ook 2 abbonementen erbij gezocht :

    Iphone 4 : €120 bij leggen, eerste 12 maanden voor 16€ en daarna 32,50 per maand. Te bestellen bij vodafone

    Galaxy s3 : €70 bij leggen, eerste 12 maanden €18, daarna 37€ per maand. Te bestellen op typhone.nl en abbo is van vodafone.

    Nou vraag ik me dus af, of de galaxy s3 dan ook te halen is bij een vodafone winkel met dezelfde bundel als typhone.nl omdat het toch van vodafone is. En ik weet niet precies welke ik beter kan nemen, ben ook n bezit van iPad (3de gen) dus die synct dan wel met iphone.
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zelf persoonlijk voor de iPhone gaan.. wellicht wachten tot de 5 uitkomt en dan de 4S nemen voor dit bedrag, dat lijkt mij een betere keus? Hoewel de S3 op dit moment wel een van de sterkste smartphones is
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs:

    Heb nu sinds 2 weken een S3 via Vodafone.
    Ik heb de mijne gekocht bij de MM en kreeg daar ook de 1e 12 maanden 50% korting.

    Je kan ook gebruik maken van DropBox en zo bestanden delen met de iPad ;)

    Zou de iPhone4 nu niet kopen op de vooravond van de release van de nieuwe iPhone 5.
    Om straks het maximale uit iOS6 te kunnen halen heb je een iPhone 4S/5 nodig.

    Mijn zusje heeft een witte iPhone4 8GB gekocht en moet regelmatig dingen verwijderen want foto's en filmpjes nemen veel plaats in.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S3. Vrijheid blijheid ;)
    Ow en, iTunes 8)
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar de abbo die ik hierboven aangeef kan ik alleen vinden op typhone.nl. Ik ken deze winkel persoonlijk niet, en is volgens mij alleen een webstore. Nou ga ik liever naar een winkel, maar het abbo is zelf van vodafone. Helaas staat de abbo van de s3 niet op de vodafone site, is de s3 met die abbo wel te verkrijgen in een andere winkel, of via vodafone zelf ? kan hem namelijk niet echt vinden.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Abonnement staat wel op de site van Vodafone alleen betaal je voor de S3 €100 meer.
    Je moet je nu alleen afvragen waarom is Typhone.nl zo goedkoop met het toestel.
    Niet dat je straks een gerepareerde of zelfs een demo krijgt opgestuurd.

    Helaas staan er op internet een aantal behoorlijke negatieve ervaringen over Typhone.nl
    Slechte service , niet bereikbaar , Dead On Arrival (DOA).

    Dat een gsm DOA is bij aankomst kan gebeuren , maar helaas hebben meerdere klanten last van dit probleem.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je studentmobiel al gechecked? Daar kan je meestal ook wel goede deals vinden.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kies Air werkt perfect.
    Toegang tot de S3 via de internet browser.

    Met iTunes heb ik hier geen problemen omdat alles hier in huis inmiddels werkt via OSX of iOS.
    Zocht een goede vervanger voor mijn Samsung Tab P-1000 (7") en vond dit in de S3..
     
  9. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ben zelf erg geneigd om te zeggen dat je voor de iPhone moet gaan, ik ben niet zo'n Android-fan (ga nu zelf na 2x android over naar IOS), maar als ik de keuze had tussen een 2 jaar oude telefoon die de komende 2 jaar waarschijnlijk moeite gaat krijgen met het draaien van zwaardere apps, of een net verschenen telefoon was ik voor de S3 gegaan.
     
  10. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Sowieso iPhone.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit.

    Al zou ik nog een maand wachten op de 5, of de 4S halen ipv de 4.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad , als je een iPhone wilt moet je nu geen 4 meer kopen.

    Als de keuze echt tussen de 4 en de s3 is moet je gewoon de s3 nemen. Die gaat nog wel een poosje mee terwijl de 4 op het moment dat ios6 uitkomt eigenlijk al niet meer mee kan
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben even op onderzoek uitgeweest, en het abbo van de s3 die ik helemaal boven aan hebt gegeven is alleen te krijgen op typhone.nl. Na onderzoek, lees ik veeel maar ook echt veel klachten over deze site, van levering tot garantie. Dus de s3 valt eigenlijk al af, omdat die op andere site's allemaal 40+ is, en ik echt onder de €40 per maand wilt zitten.

    Het liefst wil ik ook de iPhone 5 halen, maar helaas zijn de abbo's ( waarschijnlijk ) weer te duur voor mij en anders moet ik teveel bij betalen. Nou is momenteel de Iphone 4s ook nogal duur, en kan hem niet echt onder de 40 zien, tenzij ik 180 euro los betaal. Ik neem aan dat de iPhone 4 8 gb nogwel word geupgrade naar ios 6 ?

    Dus de keuze is eigenlijk al gevallen : de iphone, alleen nu moet ik nog kiezen tussen de 4 en 4s, aangezien de 4s (te) duur is. Zal de iPhone 4s abbonomenten niet dalen wanneer de iphone 5 is aangekondigd of te koop is ? want dan zou ik nog wel willen wachten.

    Het komt er nu op aan dat ik graag onder de 40€ per maand wilt zitten, en zo laag mogelijk wil bij betalen. Misschien hebben jullie nog enige tips of abbonementen die je gezien hebt ? zoja ben ik erg benieuwd :D
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het lijkt erop dat je de rest van de posts helemaal niet gelezen hebt, want al genoeg mensen hebben je verteld dat wanneer de iPhone 5 uitkomt de 4s goedkoper gaat worden 8)
    De 4 krijgt waarschijnlijk nog wel iOs 6, maar zoals gewoonlijk zullen de meeste nieuwe features eruit gesloopt worden omdat hij daar volgens Apple niet snel genoeg voor is.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De iPhone4 zal met de introductie van de iPhone5 het nieuwe budget telefoon worden van Apple.
    De huidige 3GS is in sommige landen al slecht of helemaal niet meer verkrijgbaar.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    De keuze hangt af welke software je het liefst gebruikt. Ik heb een SIII, en wil niets anders meer. Maar veel hangt af of je android wilt of ios. Maar ik kan zeggen dat de SIII een supieur ding is. :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad de S3 is een super snelle Smartphone maar helaas is aan de buitenkant totaal geen aandacht besteed.
    De achterkant is niet meer dan een dunne plastic klepje , die je moet geweld moet verwijderen om bij de micro sd-kaart en accu te komen.
    Niet er handig als je net als ik beschikt over 2 accu's.

    Gisteren maar een extra usb-kabel gekocht en deze ligt nu in het dashboardkastje van mijn auto , laat de S3 nu wel steeds op via mijn autoradio.
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar stel dat ik de eerste 12 maanden 25 euro betalen, daarna 50. Kan ik voor dit bedrag ook niet gewoon een iphone 5 halen ( als die uitkomt ) ?? of zijn die abbonement van de iphone 5 dan nog duurder. Ik bestel bij hi, dus er komen er sws geen extra kosten bij alleen dat toestellease. Want beide abbo;s van zowel de s3 als de 4s zijn even duur. En heb natuurlijk liever een iphone 5 dan de 4s.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij de iphone 4 moest ik nu 30 betalen eerste jaar en 60 tweede jaar als ik het toestel gratis wilde.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik zat in precies dezelfde dilemma (iPhone 4S ipv 4 dan) en heb uiteindelijk voor de Samsung Galaxy SIII gekozen. En echt zo enorm geen spijt gehad. Als ik nu de 4S in mn handen heb denk ik echt van wtf is dit voor een klein flutding. Ben echt enorm benieuwd hoe de 5 gaat worden.
     

Deel Deze Pagina