Ipod Nano vs. Sony NWZ-A816

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door swordman, 18 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hallo,

ik heb even een vraag ik heb nu het zogenaamde ipod giftpack gezien met daarin ipod nano 4gb, docking station pack, av component pack. en dit leek mij wel een leuk setje maar nu was ik een tijdje terug ook aan het kijken naar de sony A816 (ook 4gb) maar nu weet ik niet welke een betere geluidkwaliteit heeft, dit is wel erg belangrijk, voor het design maakt het mij iig niet uit, wie heeft hier een duidelijk antwoord op met uitleg

mvg.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je geeft aan dat geluidskwaliteit belangrijk is, toch staar je je blind op deze 2 spelers? Wil je bewust een antwoord over op je vraag of sta je ook open voor andere suggesties? :)

3. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als geluidskwaliteit heel erg belangrijk vindt moet je iig niet bij iPod zijn. Dan kun je beter naar een Cowon kijken ofzo.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Inderdaad Cowon staat bovenaan, al maakt iRiver ook kwalitatief sterk spul.

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een Cowon, de X5 om precies te zijn. Prachtig apparaat maar die heeft dan wel 30 gig in plaats van 4.
    Bekijk deze site maar even:Cowon

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  7. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ipod super geluidskwaliteit heeft! teminste, mijn ipod touch dan :p de rest weet ik niet, maar mn touchie is echt mega goed geluid :)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik denk dat je vraag nu wel een beetje beantwoord is. Dit hoort echt thuis in het MP3 Spelers topic. Als je verder nog vragen hebt kun je dit in het Algemene mp3 spelers topic doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina